تصویر
مادران و همسران شهدا منادی صبر و استقامت هستند
18 دی 1401 - 10:24
1
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزگفت: مادران و همسران شهدا منادی صبر و استقامت هستند که باید دانش آموزان را با این صبر که الگو گرفته از حضرت زینب (س) است، آشنا کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزگفت: مادران و همسران شهدا منادی صبر و استقامت هستند که باید دانش آموزان را با این صبر که الگو گرفته از حضرت زینب (س) است، آشنا کنیم.

" علی حجرگشت " روز شنبه در دیدار با همسر شهید مدافع حرم " هادی شریفی " به مناسبت ایام وفات حضرت ام البنین(س) که به روز بزرگداشت مادران و همسران شهداء نام گرفته است، افزود: مادران و همسران شهدا، دلدادگان عشق به ولایت و پشتیبانان واقعی مکتب سیدالشهدا(س) هستند که در ایثار و شهادت قدم در جای پای همسران خود گذاشته‌اند و رهروان زینبی شده‌اند.
وی خاطرنشان کرد: همسران شهدا الگوی صبر و ایثار همچون حضرت ام‌البنین هستند که در تلاطم روزگار به ندای رهبرشان لبیک گفته‌اند و تا پای جان در پاسداری از حرمت خون شهیدانشان و پیروی از مکتب ثارالله ایستاده‌اند.
حجرگشت ادامه داد: همسران شهدا با الگو گرفتن از شهیدانشان در عرصه‌های مختلف زندگی حضوری پررنگ دارند و با تربیت یادگاران همسرانشان، آن‌ها را برای پاسداری از انقلاب و دوران شکوفایی کشور آماده می‌کنند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرزیادآورشد: همسران شهدا در این برهه زمانی جامعه باید با توکل بر خدا، صبر، عفت، پاک‌دامنی، ایثار، شهامت و اطاعت از رهبری عزیز و با الگو گرفتن از حضرت زهرا(س) و حضرت زینب(س) دشمنان را از رسیدن به اهداف شومشان ناکام بگذارند.
رئیس اداره امور شاهد و ایثارگران نیز در این دیداراظهار کرد: تمام شهدا ویژگی‌های اخلاقی و رفتاری زیاد داشتند و آن‌قدر روی خودشان کار کردند و از سیم‌خاردار نفسشان گذشتند تا به این مقام والا رسیدند و باید این خصوصیات را برای نسل جوان تبیین کرد.
" محمد رضا سعیدی مقدم " تصریح کرد: فرهنگ ایثار و شهادت را باید در مدارس گسترش دهیم تا دانش آموزان با این فرهنگ غنی آشنایی بیشتری پیدا کنند.
دراین آیین مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز از زحمات همسر شهید قدردانی و برای فرزندان این شهید والامقام که از دانش آموزان استان هستند، آروزی موفقیت همراه با پاسداشت ارزش ها در رکاب ولایت همانند سرباز وطن " شهید قاسم سلیمانی " کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.