رئیس شورای شهرستان ساوجبلاغ به همراه دهیار و یکی از اعضای شورای روستای ولیان با علی حدادی نماینده مجلس دیدار و خواستار پیگیری امورات ذیل شدند.

سعید فلاح پور رئیس شورای شهرستان ساوجبلاغ به همراه دهیار و یکی از اعضای شورای روستای ولیان با علی حدادی نماینده مجلس دیدار و خواستار پیگیری امورات ذیل شدند.

در این جلسه در خصوص تعیین و تکلیف مالکیت زمین‌های واگذار شده از سمت اداره بنیاد مسکن که باعث اعتراض مردم شده است، صحبت شد.
همچنین مسئله نبود پوشش آنتن شبکه تلفن همراه در مناطقی از روستای ولیان از جمله دربند ولیان که مقرر شده بود با نصب دکل در روستای اسکول دره این مشکل حل شود، مورد بررسی قرار گرفت.
پیگیری تکمیل نمازخانه نیمه کاره روستای ولیان که بیش از ۱۰ سال است رها شده مسئله دیگر مطرح شده بود.
افزون بر این پیگیری برای صدور مجوز کنترل ورود و خروج مسافران به روستای دربندولیان ️و پیگری رمپ ورودی و خروجی از سمت اتوبان ایستگاه ماموت که به دلیل نداشتن ورودی استاندارد به شهر بخش چندار و بخش مرکزی وشهر با مشکل مواجه شده است ️نیز در دستور کار بود.
اعتراض شهروندان به روند خروج آب شرب در بلوار معدن و شن و ماسه (شهید مدافع حرم حاج اصغر فلاح پیشه) از طریق کامیون‌های تانکر آب ️نیز به حضور نماینده رسید.

همچنین درخواست ایجاد ایستگاه امداد و نجات و آتش‌نشانی کوهستانی در مناطق هدف گردشگری و روستاهای بخش چندار ️و تسریع در رفع مشکل آب شهر کوهسار با حفر چاه و پیگیری برای رفع مشکلات آب شرب روستاهای بخش چندار از موارد مطرح شده در این جلسه بود.
️ پیگیری از طریق شورای برنامه ریزی استان جهت اجرایی شدن سند آمایش سرزمین‌ در ساوجبلاغ نیز در اولویت درخواست اعضای شورا بود.

تصویر