تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

ماموریت ویژه استاندار البرز برای تشکیل تعاونی های مسکن و مصرف فرهنگیان
20 فروردین 1402 - 9:06
2
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز از دستور ویژه استاندار البرز برای تشکیل و تقویت تعاونی های مصرف و مسکن ویژه فرهنگیان در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعاون کار و رفاه استان البرز از دستور ویژه استاندار البرز برای تشکیل و تقویت تعاونی های مصرف و مسکن ویژه ان در این استان خبر داد.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اعلام این خبر گفت: استاندار محترم در روز شنبه در نشست بررسی روند ایجاد و فعالیت تعاونی های مسکن فرهنگیان دستورات ویژه ای صادر کردند که با سرعت فرایند تسهیل این امر در دستور کار این اداره کل و اداره کل آموزش و پرورش استان قرار خواهد گرفت.
عبدالله دارایی افزود: ساماندهی ۶ هزار و ۵۰۰ معلم متقاضی مسکن در استان البرز در قالب تعاونی مسکن جهش در دستور کار قرار گرفته است و با تدابیر استاندار محترم در خصوص تامین زمین مورد نیاز ، تسهیلات ساخت مسکن ارزان قیمت و با کیفیت با مشارکت بخش خصوصی فراهم می شود.
وی افزود: اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان با جدیت آماده هر نوع همکاری برای تشکیل قانونی این تعاونی ها در قالب مسکن جهش ابلاغی ریاست محترم جمهوری اسلامی را دارد و پیش بینی می شود با پیگیری موثر اداره کل محترم آموزش و پرورش استان و همکاری اتاق تعاون در فرصت زمانی تعیین شده از سوی استاندار محترم این امر محقق شود.
گفتنی است پیرو دستور اقدام ویژه استاندار البرز ، شهرداری ها در خصوص تنظیم لایحه تخفیف ویژه برای صدور پروانه ساخت مسکن فرهنگیان را به شوراهای اسلامی و اقدام نظام مهندسی استان نیز برای نحوه محاسبه تخفیف اخذ هزینه خدمات مهندسی تعاونی ها نشستی برگزار و ستاد تشکیل تعاونی های مصرف نیز در دستور کار باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.