تصویر
مانور امداد و نجات در فضای محصور و سقوط از ارتفاع در منطقه البرز برگزار شد
15 شهریور 1401 - 11:16
شناسه : 326707
2
در راستاي ايجاد هماهنگي و هم افزايي نيروهاي واكنش سريع شرکت ملی پخش فرآورد های نفتی منطقه البرز و شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران (تاسیسات کرج) مانور میدانی با موضوع " امداد و نجات در فضاي محصور و سقوط از ارتفاع " در انبار نفت شهيد دولتي كرج برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در راستای ایجاد هماهنگی و هم افزایی نیروهای واکنش سریع شرکت ملی پخش فرآورد های نفتی منطقه البرز و شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران (تاسیسات ) مانور میدانی با موضوع " امداد و نجات در فضای محصور و سقوط از ارتفاع " در انبار نفت شهید دولتی کرج برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه البرز، محسن وزارتی مدیر این منطقه گفت: دراین مانوراهدافی مانند آماده سازی تیم های واکنش در شرایط اضطراری و تعامل هرچه بیشتر با دستگاه های اجرایی خدمات رسان مد نظر بوده و برگزاری آن در دو محوطه عملیاتی شرکت خطوط لوله و مخابرات و سکوهای بارگیری انبار نفت اجرا شده است.
وزارتی افزود: در برگزاری این مانور علاوه بر نیروهای عملیات و آتش نشانی شرکت ملی پخش فرآورد های نفتی منطقه البرز و شرکت خطوط لوله و مخابرات منطقه تهران (تاسیسات کرج) ، نمایندگانی از بهداشت و درمان صنعت نفت، شرکت گاز استان البرز، اورژانس و فوریت های پزشکی استان البرز و آتش نشانی شهرستان فردیس به ایفای مسئولیت های مختلف پرداخته و در اجرای بخش عملیاتی نیز کلیه تجهیزات ثابت و سیار موجود، مطابق سناریو تنظیمی و نظر فرمانده میدان مورد استفاده و تمرین قرار گرفت.
در پایان این مانور نیز جلسه جمع بندی و ارزیابی اهداف مانور با مدیران دستگاه های اجرایی برگزار و مقرر گردید مانور جامع وزارت نفت در ماه سال جاری برنامه ریزی و اجرا گردد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.