تصویر
مانور ساعت صفر در اسرع وقت در شهرستان چهارباغ اجرا شود
02 اسفند 1400 - 16:17
2
با حضور بخشداران، مسؤلین و رؤسای ادارات شهرستان چهارباغ با ریاست فرماندار شهرستان چهارباغ جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور بخشداران، مسؤلین و رؤسای ادارات شهرستان با ریاست فرماندار شهرستان چهارباغ جلسه ستاد مدیریت بحران در سالن جلسات فرمانداری برگزار گردید.

«دکتر شمیرانی» فرماندار شهرستان چهارباغ برگزاری مانور ساعت صفر را امری بسیار مهم دانست و خواستار شد این مانور جهت آمادگی نیروها و دستگاه ها در سطح شهرستان در اسرع وقت اجرا شود.
همچنین از بخشداران، شهردار و دهیاران خواست شناسایی نقاط آسیب پذیر را در سطح شهرستان چهارباغ در دستور کار خود قرار دهند و اقدامات لازم جهت خدمت و امداد رسانی در اسرع وقت را در مواقع بحران انجام دهند.
وی افزود آموزش خود مراقبتی و فرهنگ سازی در سطح جامعه در مواقع بحران میتواند باعث کاهش آسیب ها و کنترل بهتر شرایط شود در ادامه ایجاد انبار و پایگاه های امداد رسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی را توسط سازمان هلال احمر خواستار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.