تصویر
مانور عملیاتی آتش‌نشانان کرج در آزادراه همت
06 تیر 1402 - 12:53
1
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج گفت: مانور اطفای حریق و امداد و نجات در تصادفات جاده‌ای از سوی آتش‌نشانان منطقه ۱ عملیاتی در آزادراه همت برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ


سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گفت: مانور اطفای حریق و امداد و نجات در تصادفات جاده‌ای از سوی آتش‌نشانان منطقه ۱ عملیاتی در آزادراه همت برگزار شد.

مهدی سمیعی اظهار کرد: ساعت ۲۳ شب گذشته مانور اطفای حریق و امداد و نجات در تصادفات جاده‌ای باحضور ۲۳ آتش نشان و هفت دستگاه خودرو از منطقه ۱ عملیاتی در آزادراه درحال احداث همت برگزار شد.
وی افزود: این مانور برای ارتقای توان عملیاتی نیروها هنگام بروز حریق و حوادث احتمالی در بزرگراه‌ها و نیز ارزیابی توان و دانش فرمانده و نیروهای عملیاتی و مشارکت نیروهای عملیاتی هنگام حادثه به اجرا درآمد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بیان کرد: شناخت نقاط ضعف و قوت تیم عملیاتی و آشنایی و تمرین با نحوه اجرای اصول امداد در حوادث و تصادفات جاده‌ای از دیگر اهداف برگزاری این مانور است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.