تصویر
مانور پدافند غیرعامل در شرکت سیمان آبیک  برگزار شد
19 مهر 1402 - 12:38
2
مانور پدافند غیرعامل در شرکت سیمان آبیک بعنوان بزرگترین مجموعه تولیدی سیمان در کشور و آئین رونمایی از خودروهای امدادی و اطفاء حریق در این کارخانه باحضور معاون امور صنعت و تجارت پدافند غیرعامل کشور، دکتر بغدادی فرماندار و رییس شورای تامین نظرآباد و اعضای این شورا، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز و جمعی از معاونین ادارات کل و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

مانور پدافند غیرعامل در شرکت سیمان آبیک بعنوان بزرگترین مجموعه تولیدی سیمان در کشور و آئین رونمایی از خودروهای امدادی و اطفاء حریق در این کارخانه باحضور معاون امور صنعت و تجارت پدافند غیرعامل کشور، دکتر بغدادی فرماندار و رییس شورای تامین و اعضای این شورا، مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز و جمعی از معاونین ادارات کل و دیگر مسئولین مربوطه برگزار شد.

با اشاره بر اهمیت پدافند غیرعامل گفت: پدافند غیرعامل در دنیای امروز به یکی از بسیار مهم و حائز اهمیت تبدیل شده است که همواره مورد توجه ویژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز بوده است که میفرمایند باید این مهم با اقدامات بسیجی و عالمانه پیگیری و عملیاتی شود.
دکتر بغدادی در تشریح معنای دقیق پدافند غیرعامل عنوان نمود: در واقع پدافند غیرعامل، مجموعه اقداماتی است که در حین وقوع بحران مخاطرات را به حداقل کاهش میدهد و در همین راستا توجه ویژه به آن و اجرایش الزامی است.
وی در ادامه با اشاره بر اقدام جانانه و بسیجی وار مردم فلسطین علیه رژیم کودک کش اسرائیل که تحقق آرمان امام عزیز (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است یادآور شد: این اقدام یادگار سردار دلها و در جهت استمرار جریان مقاومت و اقدام بی سابقه ای غزه و فلسطین علیه اسرائیل بود که منجر به اوج ذلت و خفت این رژیم منحوس در برابر دیدگان جهان بود که موجب خشم هرچه بیشتر شکست خوردگان این نبرد شده و آب و برق مردم مظلوم فلسطین را قطع کردند که پدافند غیرعامل در چنین مواقعی بسیار موثر بوده و مانع از هجوم اتفاقات ناگوار و غافل گیری میشود.
شایان ذکر است، در پایان ضمن بازدید از اتاق کنترل پایش تصویری کارخانه سیمان آبیک، از تجهیز این مجموعه تولیدی به یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی آتش نشانی رونمایی شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.