تصویر
ماه محرم بهترین زمان برای تعمق به سیره اهل بیت (ع) است
01 مرداد 1402 - 10:56
3
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ماه محرم بهترین زمان برای توجه و تعمق به سیره اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) است و باید از آن بهره ویژه برد.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ماه محرم بهترین زمان برای توجه و تعمق به سیره اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) است و باید از آن بهره ویژه برد.

سعید جابری انصاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، با تسلیت ایام سوگواری سید و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار کرد: قیام امام حسین (ع) تحول شگرفی در جهان اسلام به وجود آورد که مهمترین آنها احیای دین بود.
وی بیان کرد: اگر واقعه عاشورا و از خودگذشتی اهل بیت (ع) نبود، امروز اسلام واقعی وجود نداشت و دیدن صحیح به دست ما نمی‌رسید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، تصریح کرد: ماه محرم بهترین زمان برای توجه و تعمق به سیره اهل بیت (ع) به ویژه سیدالشهدا (ع) است و باید از آن بهره ویژه برد.
وی خاطرنشان کرد: به طور حتم اگر در کنار عزاداری‌ها به فلسفه قیام عاشورا توجه شود می‌توان شاهد ارتقای فرهنگ عاشورایی در جامعه باشیم.
جابری انصاری گفت: یکی از مهمترین ارکان قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکر که نیاز جدی امروز در جامعه محسوب می‌شود.
وی متذکر شد: ایران امروز به برکت فرهنگ عاشورایی پرچم اندیشه ناب اسلامی را به اهتزاز درآورده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.