تصویر
ما باید مدافع حریم امامت و ولایت باشیم
07 دی 1401 - 11:33
1
رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: ما باید مدافع حریم امامت و ولایت باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیبهای ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: ما باید مدافع حریم امامت و ولایت باشیم.

دکتر فرهاد منظوری " در جلسه کارشناسان مشاوره و پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه چهار اظهارکرد: حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها الگوی دفاع از حریم امامت و ولایت برای مردان و زنان عالم است.
زیرا امامت و ولایت، راهبر و هدایتگر واقعی و راستین بشریت در مسیر ظلمانی زندگی است.
وی خاطرنشان کرد: ما باید بخاطر نیازی که به وامامت و ولایت برای سعادت دنیوی و اخروی داریم مدافع حریم امامت و ولایت، با تاسی از بانوی نمونه عالم حضرت زهرا سلام الله علیها باشیم.

وی بیان داشت: باید از این الگو برای تربیت فرزندان و دانش آموزان به درستی بهره مند شویم.
منظوری ریشه بسیاری از مشکلات جامعه را ضعف در اعتقادات دانست و یادآورشد: امروزه بخاطر هجمه سنگین دشمن در این عرصه، لازم است بیش از گذشته در تقویت و تعمیق باورهای دانش آموزان عزیز تلاش کنیم.
وی در ادامه به برنامه های اداره امور تربیتی ، مشاوره و پیشگیری از آسیبهای اجتماعی از جمله ؛ تشکیل ۱۰۳ کارگاه مهارت افزایی ، طرح همیاران مشاور ، یاریگران زندگی ، نظارت و تقویت جلسات ، همایش مدرسان پیشگیری ، طرح نماد و فعالیتهای مراکز مشاوره اشاره کرد.
در این جلسه معاونت پیشگیری و مراقبت در برابر آسیبهای اجتماعی و کارشناس مسئول مشاوره مسائل حوزه کاری خود را به تفصیل بیان کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.