تصویر
مبارزه ۹۳۶ تکواندوکار با حضور ایران/ برنامه مسابقات مشخص شد
08 مهر 1403 - 8:03
شناسه : 1353506
0

رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۹۶۳ تکواندوکار به میزبانی کره جنوبی به مدت ۶ روز برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت. به گزارش خبرنگار مهر، چهاردهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی چانچئون کره جنوبی با حضور ۹۶۳ تکواندوکار از بیش […]

رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان با حضور ۹۶۳ تکواندوکار به میزبانی کره جنوبی به مدت ۶ روز برگزار خواهد شد و ملی پوشان کشورمان به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت.

به گزارش خبرنگار ، چهاردهمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی چانچئون کره جنوبی با حضور ۹۶۳ تکواندوکار از بیش از ۹۰ کشور جهان سه شنبه دهم مهرماه آغاز شده و ۶ روز به طول خواهد انجامید.

جلسه فنی و مربیان تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات صبح امروز در «بریس هتل» شهر چانچئون و با حضور کادر فنی و سرپرستی تیم اعزامی کشورمان برگزار شد. با اعلام مسئولان برگزاری این رقابت ها، این رویداد شاهد بیشترین تعداد شرکت کننده در طول ادوار مختلف این مسابقات است. همچنین مقرر گردید جدول قرعه کشی مسابقات هر روز، بعد از وزن کشی روی سایت رقابت ها منتشر می شود. تشریح برخی قوانین نیز از دیگر برنامه های این جلسه بود.

طبق برنامه اعلام شده در این مسابقات سه شنبه ۱۰ مهرماه در روز نخست مسابقات مبارزات اوزان ۶۳- کیلوگرم پسران، ۵۲- و ۵۹- کیلوگرم دختران برگزار می شود. در بخش پسران تیم کشورمان نماینده ای ندارد، پرینان نوری و آیناز نصیری هم در بخش دختران به مصاف رقبای خود می روند.

چهارشنبه یازدهم مهرماه در روز دوم مسابقات اوزان ۴۵- و ۷۸+ کیلوگرم پسران، ۴۶- و ۶۸+ کیلوگرم دختران انجام می شود که ساینا علیپور، امیرمحمد اشرافی و مهدی رحمتی از تیم کشورمان به میدان می روند.در روز سوم این مسابقات، پنجشنبه ۱۲ مهرماه مبارزات اوزان ۵۱- و ۵۵- کیلوگرم پسران و ۶۳- کیلوگرم دختران برگزار خواهد شد که سینا محترمی، امیرمحمد نصیراحمدی و ساغر مرادی نمایندگان ایران خواهند بود.

جمعه سیزدهم مهرماه پیکارهای اوزان ۴۸- کیلوگرم پسران، ۴۹- و ۴۴- کیلوگرم دختران برگزار می شود که پرنیان ساکی، رزان حیدری و مهدی رزمیان سه تکواندوکار کشورمان به مصاف حریفان خود می روند. تکواندوکاران اوزان ۷۳- و ۷۸- کیلوگرم پسران و ۴۲- و ۶۸- کیلوگرم دختران شنبه چهاردهم مهرماه و در روز پنجم به روی «شیهاپ چانگ» می روند که علی اکبر ابراهیمی، امیرمحمد احمدوند، غزال هوشمند و حنا زرین کمر چهار تکواندوکار کشورمان هستند.

یکشنبه ۱۵ مهرماه در روز پایانی رقابت های ۵۹- و ۶۸- کیلوگرم پسران و ۵۵- کیلوگرم دختران برگزار خواهد شد که در بخش دختران نماینده ای نداریم و رادین زینالی آخرین نماینده تیم ملی ایران است که به دیدار رقبای خود می رود.

فیض الله نفجم به عنوان سرمربی، جلال خدامی و اسماعیل اسماعیل پور اعضای کادر فنی تیم پسران، فاطمه صفر پور به عنوان سرمربی، گیتا ویسی و مریم حجتی هم به عنوان اعضای کادر فنی تیم دختران هدایت نوجوانان را در مسابقات جهانی برعهده دارند.

منبع: مهر

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.