تصویر
متأسفانه فرآیند اقدامات شهرداری در حوزه عمرانی مغایر با سیاست های شورای شهر و مطالبات مردم دارد
15 اسفند 1401 - 9:13
11
رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: متأسفانه فرآيند و برايند اقدامات شهرداري در حوزه عمراني به هر دليلي كه برايمان مشخص نيست و به تعبيري آن را ميتوان كم اهميت بودن مشكلات شهر و شهروندان قلمداد نمود ، سمت و سويي مغاير با سياست هاي شوراي شهر و همچنين مطالبات مردم دارد .
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی شهر گفت: متأسفانه فرآیند و برایند اقدامات شهرداری در حوزه عمرانی به هر دلیلی که برایمان مشخص نیست و به تعبیری آن را میتوان کم اهمیت بودن مشکلات شهر و شهروندان قلمداد نمود ، سمت و سویی مغایر با سیاست های شورای شهر و همچنین مطالبات مردم دارد .

مریم قهرمانی صارم در نطق پیش از دستور نود و هفتمین جلسه رسمی شورای شهر ضمن تبریک نیمه شعبان میلاد با سعادت امام عصر (عج) اظهارداشت: در این راستا برای مثال بازگشایی خیابان المهدی در حصارک که بیش از یک سال است معطل عدم پیگیری شهرداری ست.
رئیس کمیسیون برنامه ، بودجه و نیروی انسانی شورای اسلامی تصریح کرد: عمده پروژه ها ی عمرانی تعطیل و یا نیمه تعطیل است، حرکت لاکپشتی شهرداری در حوزه عمرانی ،عدم تحقق مطالبات مردم از پروژه های خرد تا کلان در حوزه عمرانی ،فشل بودن وضعیت حال حاضر حوزه عمرانی شهرداری و البته بی ارادگی در تعییر وضعیت آشفته و بی برنامه گی فعلی نیازمند جراحی و یا تصمیمات متفاوتی با وضع موجود است.
قهرمانی تاکید کرد: بارها تذکرات متعدد با ذکر مصادیق ارائه کرده ام اما گویا گوش شنوایی نیست و همکاران در حوزه عمرانی بیش از اجرا علاقه مند به قراردادهای مشاوره ای و طرح و برنامه هستند تا اجرا .
وی خاطرنشان کرد: این موضوع به مناطق هم تسری پیدا کرده است ، لکه گیری آسفالت و احداث سرعتگیر و نصب علائم ترافیکی ،کار عمرانی نیست ،جناب آقای شهردار با پتانسیل موجود در حوزه عمرانی در بخش مدیریتی طی یکسال گذشته بویژه چند ماه اخیر بررسی و پایش نمایید چه اقدام موثر و تاثیر گذاری رخ داده است.
قهرمانی بیان کرد: از گذشته حوزه معاون عمرانی ،افراد و متخصصین به نامی را به خود دیده است که اقدامات اثر گذاری در این حوزه در برخی مقاطع با همراهی شورای اسلامی شهر رخ داده است، تقاطعات و پروژه های متعدد انجام شده در چند سال گذشته حاصل تفکر عمران محور در سطح شهر و البته استفاده از نیروهای با انگیزه است.
عضو شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد: این ره که در پیش گرفته شده نه تحول گراست نه برنامه دارد نه گویا احساس تعلقی به خلق دورانی ماندگار دارد و بیشتر به دنبال حفظ حقوق و مزایا و امکانات مدیریتی و بهره مندی از خودروهای پیمانکاران است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.