تصویر
متمم بودجه سال ۱۴۰۱ زیر ذره‌بین شورا بررسی می شود
26 آذر 1401 - 16:16
2
سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس گفت: متمم بودجه سال ۱۴۰۱ زیر ذره‌بین شورا بررسی می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

سخنگوی شورای اسلامی شهر گفت: متمم بودجه سال ۱۴۰۱ زیر ذره‌بین شورا بررسی می شود.

هادی روستایی سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس در خصوص یکصد و چهل و یکمین جلسه فوق العاده شورای اسلامی شهر که روز سه شنبه برگزار شد، اظهار کرد: در ابتدای جلسه، تصمیمات پنجاه و نهمین نشست کمیسیون برنامه ،بودجه و تحول اداری مورد بررسی قرار گرفت که از اهم موارد مطروحه می توان به موضوع لایحه تامین اعتبار ساخت دیوار نگاره واقع در ضلع شرقی فلکه سوم فردیس و همچنین لایحه متمم بودجه سال ١۴٠١ اشاره کرد که با توضیحات تکمیلی توسط ریاست کمیسیون فوق مقرر گردید این لوایح در جلسات آتی مورد بررسی و تصمیم گیری قرار گیرد.
وی در ادامه افزود: از دیگر موارد مطرح شده در جلسه، بررسی مصوبات پنجاه و سومین جلسه کمیسیون ، و شورای اسلامی شهر فردیس بود که اعضای شورای اسلامی شهر فردیس پس از استماع توضیحات ریاست این کمیسیون با لایحه شهرداری و برخی برنامه های مناسبتی شهرداری با اتفاق آرا موافقت نمودند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر فردیس خاطرنشان کرد: لایحه موضوع اجاره اماکن اقامتی و رفاهی جهت بهره برداری کارکنان به دلیل شرایط حاکم بر مدیریت شهری با مخالفت اعضای شورای اسلامی شهر روبرو شد.
وی تصریح کرد: امید داریم در آینده نزدیک با تدابیر کاربردی بتوانیم در جهت رفاه بیشتر کارکنان که سرمایه های اصلی مدیریت شهری به شمار میروند، گام هایی موثر برداریم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.