متن پیام حمیدرضا نامداری رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان البرز بمناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳ _ ۱۴۰۴ بسم الله الرحمن الرحیم
🔷 آغاز بهار تعلیم وتربیت و بازگشایی مدارس با حضور پرشور دانش‌آموزان ایران اسلامی در کلاس‌های درس، جلوه‌های زیبایی از خاطرات شیرین روزهای درس و تحصیل را تداعی می‌کند. همانگونه که فروردین، نویدبخش حیات مجدد طبیعت است، ماه یادآور شور و شعف و جوشش و کوشش آموزندگان دانش و پرورندگان بینش است.
🔷 همزمانی هفته پرافتخار دفاع مقدس با بازگشایی مدارس نیز سال تحصیلی پرشور و امیدآفرینی را نوید می‌دهد. در این فضا یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و را گرامی می‌داریم و به روح و روان پاک آنان درود می‌فرستیم.
🔷 خداوند متعال را شاکر و سپاسگزاریم که یک بار دیگر، آغاز بهاری دوباره را به نظاره خواهیم نشست؛ بهاری که بسیار باشکوه‌تر از بهار طبیعت است و آن بهار تعلیم و تربیت است؛ آغاز فصلی که نوروز علم و دانش و مزین به گنجینه تربیت است.
🔷 هرساله در آغاز سال تحصیلی جدید، شاهد حضور خیل گسترده مشتاقان علم و دانایی در مراکز علمی و آموزشی هستیم. رویدادی باشکوه که یک ملت برای فرهیختگی نسل خویش تدارک می‌بیند تا بتواند مقاصد مکتسب خویش را به نسل بعد منتقل کند و از این طریق، هویت خود را استمرار بخشد.
🔷 مدرسه، کانون همه فضیلت‌ها، محور رشد و بالندگی و زمینه‌ساز تربیت و تعالی نسل کودک و نوجوان است.ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در میان آینده سازان کشور ، امری ضروری و گامی مهم در حفظ منابع آبی است که بهره مندی از ظرفیت های فضای آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی، فرصتی مغتنم در این میان به شمار می آید.
🔷 اینجانب فرا رسیدن ماه مهر، ماه رویش مجدد دانه‌ دانایی را به همه فرهنگیان و دانش‌آموزان و اولیاء گرانقدر کشور ، به ویژه استان البرز تبریک و شادباش گفته و توفیق روزافزون همه خادمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین آینده‌سازان این خاک پُرگهر را در ظلّ توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و زعامت مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) از خداوند متعال خواستارم.
یکم مهر ماه ۱۴۰۳
حمید رضا نامداری
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل
شرکت آب و فاضلاب استان البرزمنبع : آب و فاضلاب البرز

تصویر