تصویر
متولیان اجازه تبانی در فوتبال را ندهند
20 اردیبهشت 1401 - 16:13
شناسه : 216218
1
مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان استان البرز گفت: انتظار ما از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کشور این است که اجازه تبانی و کارهای زشت از سوی برخی تیم هایی که پاک بازی نمی کنند را ندهند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان استان البرز گفت: انتظار ما از فدراسیون فوتبال و کمیته داوران کشور این است که اجازه تبانی و کارهای زشت از سوی برخی تیم هایی که پاک بازی نمی کنند را ندهند.

«حمید کریمی» افزود: انتظار ما از مسوولان به خصوص در بازی های آخر لیگ دسته ۲ فوتبال کشور که از حساسیت بالایی نیز برخوردار هستند و صحبت هایی از تبانی ها نیز این است که چنین اجازه ای را به تیم هایی که بازی سالم ندارند، ندهند.
وی اضافه کرد: این در حالی است که تمام سعی ما بر این بوده و هست که پاک بازی کرده و پاک نتیجه بگیریم، امروز تنها نتیجه گرفتن مهم نیست که با هر حقه و کلک بخواهیم آن را به دست بیاوریم.
کریمی با بیان اینکه در چهار بازی آخر به منظور ضایع نشدن حق دیگر تیم ها این است که مسوولان فوتبال دقت لازم را داشته باشند تصریح کرد: این موضوع حق الناس است و امیدواریم در این رابطه دقت صورت بگیرد تا خدایی نکرده شاهد مسایلی از این دست نباشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به نتایج دور برگشت تیم شهدای رزکان در رقابت های فوتبال لیگ دسته ۲ کشور اشاره کرد و گفت: این تیم توانست در این دوره نتایج قابل قبولی کسب کند، این در حالی است که از تمام بازیکنان خود خواسته ایم هر بازی برایشان حکم فینال را داشته باشد.
کریمی درادامه ضمن قدردانی از حضور استاندار البرز و دیگر مسوولان در بازی خانگی این تیم مقابل نیروی زمینی بیان داشت: بارها و بارها اعلام کردیم که ما کمک مالی نمی خواهیم اما حضور مسوولان استانی در این بازی و حمایت معنوی آنها برای بازیکنان و کادر فنی روحیه بخش خواهد بود.
مدیر عامل باشگاه شهدای رزکان البرز در بخش دیگری از سخنان خود به بازی خارج از خانه امروز این تیم مقابل شهید اورکی اسلامشهر گفت: نتیجه های کسب شده در دور برگشت توقع مردم و کادر فنی را از تیم بالا برده و بر همین اساس امروز نیز برای یک بازی زیبا و پاک به زمین تیم حریف می رویم و تمام تلاش خود را می کنیم تا با نتیجه از آن خارج شویم.
تیم فوتبال شهدای رزکان با ۳۶ امتیاز در مکان ششم جدول لیگ دسته ۲ فوتبال کشور قرار دارد.
منبع ایرنا

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.