تصویر
متولیان فرهنگی استان برنامه عملیاتی برای مقابله با دسیسه های دشمنان ارائه دهند
22 تیر 1402 - 14:49
3
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق کلام مقام معظم رهبری در مورد موضوع حجاب و عفاف همه باید به وظیفه خود در مقابله با بی‌حجابی عمل کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ


نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: طبق کلام مقام معظم رهبری در مورد موضوع حجاب و عفاف همه باید به وظیفه خود در مقابله با بی‌حجابی عمل کنیم.

مجتبی عبداللهی در بیست و سومین جلسه قرارگاه حجاب و عفاف استان که روز پنجشنبه ۲۲ تیر ماه ۱۴۰۲ همزمان با هفته حجاب و عفاف در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت همپوشانی و هم افزایی متولیان استان برای تهیه و تدوین محتوای فرهنگی در راستای ترویج حجاب و عفاف تاکید کرد و پویایی بیشتر این حوزه را خواستار شد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اینکه اسلام می خواهد که رشد فکری و علمی و و سیاسی و بالاتر از همه فضیلتی و معنوی زنان به حد اعلی برسد و وجودشان برای جامعه و خانوادۀ بشری به عنوان یک عضو، حد اعلای فایده و ثمره را داشته باشد، ادامه داد: از سوی دیگر دشمنان با تمامی ابزارهای تبلیغاتی خود بدنبال نقض این رویکرد هستند بنابراین باید با همفکری، تولید محتوای فرهنگی، ایجاد ابزارهای آگاهی بخشی و اطلاع رسانی به جامعه، برنامه ریزی و اقدام در این راستا داشته باشیم.
عبداللهی گفت: رعایت حجاب و عفاف، قانون و خواست مردم در جمهوری اسلامی است بنابراین نباید اجازه دهیم خدشه ای به آن وارد شود.
وی افزود: تمامی مدیران استان و بویژه مدیران فرهنگی مکلف هستند به سهم خود در جهت فرهنگسازی بر مبنای این امر اقدام کنند.
استاندار البرز گفت: برنامه های دستگاه ها و متولیان امر باید هدفمند، ساختار یافته، متعاقب و مکمل یکدیگر باشد تا تاثیرگذاری آن در جامعه مشهود شود.
وی افزود: امور فرهنگی و فرهنگسازی نیاز به خردجمعی، کار گروهی و نظارت بر روند اجرا دارد.
عبداللهی گفت: طبق کلام مقام معظم رهبری در مورد موضوع حجاب و عفاف همه باید به وظیفه خود در مقابله با بی‌حجابی عمل کنیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.