تصویر
مجالس عزاداری را به قرآن کریم گره بزنیم
01 مرداد 1402 - 15:21
3
امام جمعه نظرآباد گفت: اقدام قرآن‌سوزی در کشور سوئد در راستای اسلام ستیزی است، بنابراین باید مجالس عزاداری را به قرآن کریم گره بزنیم.
ارسال توسط :
پ
پ


امام جمعه گفت: اقدام قرآن‌سوزی در کشور سوئد در راستای اسلام ستیزی است، بنابراین باید مجالس عزاداری را به قرآن کریم گره بزنیم.

حجت‌الاسلام سید سجاد موسوی در مراسم سوگواری شب پنجم عزاداری سید و سالار شهیدان که با حضور عزاداران حسینی در مسجد امام رضا (ع) نظرآباد برگزار شد، با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) اظهار کرد: اگر خداوند متعال برای فردی اراده خیر کند و او را دوست داشته باشد محبت امام حسین (ع) را در قلب او جاری می‌کند.
وی بیان کرد: اگر از دیدن دسته‌های عزاداری و سینه‌زنی‌ها خوشنود می‌شویم این نشانه اراده خیر خداوند بر ما است.
امام جمعه نظرآباد تصریح کرد: مجالس اهل‌بیت (علیهم‌السلام) باید مجالس تبیین معارف نورانی قرآن و اسلام باشد تا نورانیت آن دوچندان شود.
وی خاطرنشان کرد: اقدام قرآن‌سوزی در کشور سوئد در راستای اسلام ستیزی است، بنابراین باید مجالس عزاداری را به قرآن کریم گره بزنیم و آیاتی را در ابتدای جلسات تلاوت کنیم.
موسوی متذکر شد: همچنین ماه محرم فرصت خوبی برای امر به معروف و نهی از منکر است، امری که امام حسین (ع) به خاطر آن قیام کردند.

منبع مهر برچسب ها: امام جمعه نظرآباد گفت: اقدام قرآن‌سوزی در کشور سوئد در راستای اسلام ستیزی است، بنابراین باید مجالس عزاداری را به قرآن کریم گره بزنیم.
امام جمعه نظرآباد گفت: اقدام قرآن‌سوزی در کشور سوئد در راستای اسلام ستیزی است، بنابراین باید مجالس عزاداری را به ق

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.