تصویر
مجالی برای کوتاهی،خطا یا قصور مجدد یا مکرر نداریم
28 تیر 1401 - 8:25
0
رئیس شورای اسلامی شهر کرج گفت: مجالی برای کوتاهی،خطا یا قصور مجدد یا مکرر نداریم، زمان حضور، موهبت خدمت و توفیق نظارتی به سرعت می گذرد که من به سهم خودم به ویژه در مسئولیت ریاست شورا بیش از دیگران و حتی مقدم از ایشان در تکالیفی که در تحقق یا سرانجام آن به هر قدری که موفق نبوده ایم عذرخواهی می نمایم و قول اهتمام،جدیت و دقت در جبران همه آن کاستی ها را می دهم.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهر گفت: مجالی برای کوتاهی،خطا یا قصور مجدد یا مکرر نداریم، زمان حضور، موهبت خدمت و توفیق نظارتی به سرعت می گذرد که من به سهم خودم به ویژه در مسئولیت ریاست شورا بیش از دیگران و حتی مقدم از ایشان در تکالیفی که در تحقق یا سرانجام آن به هر قدری که موفق نبوده ایم عذرخواهی می نمایم و قول اهتمام،جدیت و دقت در جبران همه آن کاستی ها را می دهم.

در نطق پیش از دستور شصت و سومین جلسه رسمی شورای اسلامی با تبریک ایام دهه ولایت، عید غدیر و تبیین سیادت و آقایی امام شیعیان با دستان مهربان نبی رحمت و کلام وحی الهی به شیعیان جهان و مردم عزیز کشور به ویژه کلان شهر کرج اظهار داشت: بنا بر قراری که از سوی اعضای شورای شهر اعلام کرده بودیم امروز انتخاب شهردار را در دستور کار جلسه علنی قرار داده ایم در ایام اخیر اعضای شورا هرکدام در تعاملات با سایر اعضا در گروه های ۲ تا ۱۳ نفره به بررسی،تحلیل و رصد گزینه های متعددی برای انتخاب شهردار پرداخته و از سوی بسیاری از پیشکسوتان،مدیران و حتی گروه های همراه ارزش های انقلاب اسلامی مورد مشورت واقع شدند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: در ابتدای فرایند انتخاب شهردار اعضای شورا همه گزینه های مورد نظر را ارائه و با طرح ۱۹ گزینه غیر مشترک در چند جلسه به ۸ گزینه رسید که با بررسی نهایی گزینه های هشت گانه تا کنون و در این جلسه در صورت کسب رای اکثریت و موافقت اعضای محترم، به یک عدد محدودتر برای دعوت و ارائه برنامه از سوی ایشان در صحن علنی شورا خواهند رسید.
چپردار بیان کرد: از همان ابتدا دو مسیر در نحوه انتخاب گزینه نهایی مورد پیشنهاد از سوی دوستان بود در مورد اول دعوت از چند گزینه مورد توافق و حائز رای اکثریت برای ارائه برنامه در صحن علنی شورا و در مورد دوم رسیدن مستقیم به یک گزینه در این جلسه علنی و معرفی آن به وزارت کشور برای احراز و تعیین صلاحیت، هر کدام از این پیشنهادات مورد بحث و تبادل نظر واقع گردید در آخر مقرر شد تا با رای گیری در این جلسه و با ملحوظ نمودن توصیه و مشورت بزرگان،پیشکسوتان،اهالی صادق رسانه،خبر و دلسوزان واقعی در این کلان شهر که از ابتدای طریق همواره همراه و در معیت مان بوده اند به طرح پیشنهاد اول رسیده و در صورت توافق با رای اکثریت یا اتفاق از گزینه های محدود و منتخب بلا فاصله در جلسه فوق العاده و علنی آتی دعوت و پس از ارائه برنامه به گزینه نهایی با شرط اخذ اکثریت آرا که حداقل ۷ و اتفاق آن ۱۳ خواهد بود رسیده و آن را به وزیر محترم کشور مکاتبه نماییم.
وی خاطرنشان کرد: از آن جهت که هر کدام از ما سیزده عضو شورا به اهمیت،حساسیت و آثار مهم و موثر انتخاب شهردار واقف بوده و تحقق مصالح شهر، مطالبات مردم و آرامش در مدیریت شهری را حاصل شایستگی و کارآمدی آن می دانیم، لذا با دقت،هوشمندی و استقلال در رای وارد دستور کار انتخاب می شویم و در ادامه این مسیر در مرعی و نظر مردم فهیم،اصحاب محترم رسانه گزینه نهایی را احصاء خواهیم کرد.
چپردار گفت: بارها عرض کرده ایم شاید هر کدام از اعضاء در این تکلیف مهم از کسانی مشورت گرفته، شده و یا نظر،توصیه و گفتمان بزرگان امین را چراغ راه خود ساخته باشند ولیکن در دادن رای با هر مصداقی مسئولیت شرعی،قانونی و عرفی آن را پذیرفته و در مقابل آن به مردم عزیز که ولی نعمتان مان هستند و نیز پیشگاه الهی باید پاسخگو باشیم.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر کرج یادآور شد:‌ در طول یکسال گذشته و در بررسی لوایح،ارائه طرح، برنامه ریزی،سیاست گذاری،مدیریت شهری و انتخاب مصادیق مدیریتی وقت و هزینه زیادی صرف کرده و باور داریم در برخی از امور در مرور سوابق موفق بوده و در برخی دیگر از امورات شاید قصور،خطا یا کم اثری را تجربه کرده ایم، آنجا که موفق بوده ایم به وظایف قانونی خود عمل کرده و آنجا که قصوری بوده باید با تلاش وافر، اهتمام مضاعف، نگاه به گذشته،دقت در امور جاری و تحقق تکالیف آتی در صدد جبران آن برائیم.
چپردار عنوان کرد: بی تردید رای هر کدام از ما در انتخاب شهردار و تعیین مدیریت کلان مدیریت شهری در ساماندهی آبادانی،عمران،فرهنگ،منابع مالی،نیروی انسانی و در نهایت رضایت مندی مردم موثر و نقش آفرین است و بیش از آن که یک برگه رای برای انداختن درگلدان باشد یک ورق از آبرو،شایستگی،مصلحت، کار آمدی، بسیار مهم و مسئولیت آفرین خواهد بود.
به گفته رئیس شورای اسلامی شهر کرج؛ شورا و مدیریت شهری حق ورود به موضوعات انتخاباتی و سیاسی را ندارند و صرف وقت،مدیریت و بیت المال شهرداری در این حوزه به مصلحت و جایز نیست؛ اخیراً ی در خصوص این خطا گزارش شده که ان شاالله صحت نداشته باشد در هر حال تذکر رسمی و قانونی می دهم سرپرست یا مدیران شهرداری رعایت این خطوط قرمز را بکنند و الا بنا به وظایف نظارتی با صحت این اخبار یا مصادیق برخورد خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.