تصویر
مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان البرز
12 شهریور 1401 - 10:13
1
مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان البرز به منظور بررسی عملکرد هیات در سال گذشته و تصویب برنامه‌های عملیاتی، راهبردی سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید تمامی اعضا قرار گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

مجمع سالیانه هیات ورزش‌های همگانی استان البرز به منظور بررسی عملکرد هیات در سال گذشته و تصویب برنامه‌های عملیاتی، راهبردی سال جاری انجام شد که ضمن ارائه به مجمع مورد تأیید تمامی اعضا قرار گرفت.

علیرضا رحمتی، رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز، با بیان اینکه اولین مجمع سالیانه هیات ورزش های همگانی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: برنامه ۱۴۰۰، گزارش مالی، عملکردی و همچنین برنامه راهبردی ۱۴۰۱ ارائه شد و خوشبختانه مورد تایید مجمع قرار گرفت.
وی با اشاره به نیاز بودجه برای پیشبرد اهداف هیات گفت: برنامه های متنوعی را ما در نظر گرفته ایم که در برنامه عملیاتی سال ۱۴۰۱ نزدیک به بیش از ۱۰۰۰هزار برنامه در شهرستان های استان به غیر از برنامه های روزانه ای است که در پارک ها و بوستان ها به صورت روتین برگزار می شود و بودجه ای که ما مصوب کردیم کمترین مبلغی بود که باید در نظر می گرفتیم.
رحمتی با بیان اینکه انتظار ما این است بودجه مورد نظر ما جهت اجرایی نمودن برنامه های هیات از طرف اداره ورزش و جوانان استان البرز و فدراسیون تامین گردد، تصریح کرد: قطعا بخش عمده ای از رویدادهای ما با حمایت های مالی بهتر برگزار خواهد شد.
رئیس هیات ورزش‌های همگانی استان البرز در ادامه به مهم ترین برنامه در شش ماه دوم سال ۱۴۰۱ اشاره کرد و ادامه داد: بحث طرح ملی پیاده روی ایرانیان در حال اجراست که چهار برنامه پیاده روی دیگر پیش رو داریم که در شهریور ماه در اشتهارد، مهر ماه ساوجبلاغ، برنامه متمرکز استانی در شهر که انتظار داریم جمعیتی نزدیک به ۲۰هزار نفر در این رویداد شرکت کنند و اختتامیه رویداد پیاده رویی ایرانیان درصورت مهیا بودن شرایط در شهرستان برگزار خواهد شد، همچنین میزبانی طرح ملی لیگ دیسک طلایی را عهده دار شدیم که بخشی از برنامه ریزی کارهای آن انجام شده است.
رحمتی در پایان با بیان اینکه طرح‌های ملی و برنامه های استانی پیش روی ما در بحث بانوان بسیار متنوع است، افزود: یکی از اهداف ما ارتباط‌های برون سازمانی با دستگاه‌ها و سازمان ها ست و تلاش خواهیم کرد با همکاری بیشتر با سازمان‌ها ورزش همگانی را در سطح استان ترویج دهیم.

منبع فارس

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.