تصویر
مجموعا ۱۳۳۲شعبه انتخابات در استان البرز فعالیت خواهد نمود
16 دی 1402 - 9:53
1
جلسه هماهنگی عوامل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه فرعی انتخابیه شهرستان نظرآباد با حضور معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار و رئیس ستادانتخابات استان البرز، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار و معاونین ایشان ،اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت و هیات بازرسی انتخابات و همچنین جمعی از روسای ادارات شهرستان برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه هماهنگی عوامل برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در حوزه فرعی انتخابیه شهرستان با حضور معاون سیاسی، امنیتی، استاندار و رئیس ستادانتخابات استان البرز، مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری، فرماندار و معاونین ایشان ،اعضای هیات اجرایی، هیات نظارت و هیات بازرسی انتخابات و همچنین جمعی از روسای ادارات شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استاندار و رئیس ستادانتخابات استان البرز ضمن عرض تسلیت شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در کرمان، گفت: دشمن نمیداند که از خون پاک سردار دلها، هزاران حاج قاسم روییده و دیگر دشمن را یارا و توان مقابله با این ولایتمداری نیست.
دکتر ولی پوری در ادامه بر ضرورت توجه بر فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بر امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت که ۴مولفه اصلی انتخابات است اشاره داشته و دست اندرکاران انتخابات سال جاری را ملزم به رعایت اصل بی طرفی، امانتداری و تلاش بر مشارکت حداکثری توسط اقشار مختلف جامعه نمود.
وی در پایان با تاکید بر اهمیت انتخابات بعنوان رویداد مهم سیاسی_اجتماعی در سراسر کشور یادآور شد: مجموعا ۱۳۳۲شعبه انتخابات در استان البرز فعالیت خواهد نمود.
دکتر بغدادی نیز در خاتمه ضمن محکومیت و عرض تسلیت حادثه ناگوار شهید و مجروح شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان در سالگرد شهادت سردار دلها ، انتخابات را در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مظهر اقتدار و اراده مردم دانسته و آن بسیار مهم برشمرد.
وی در ادامه یادآور شد برنامه ریزی مناسبی برای برگزاری انتخابات پرشور از قبیل نشست های مختلف با نخبگان ،معتمدین ،رای اولی ها و.
.
.
برای صورت گرفته و ابراز امیدواری کرد همانطور که مردم شریف شهرستان نظرآباد همیشه پای نظام و انقلاب ایستاده اند این بار نیز با حضور حداکثری خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.