تصویر
مجموعه البرز، متحد و منسجم آماده برگزاری انتخاباتی امن، سالم و با رقابت و مشارکت بالا هستند
06 دی 1402 - 9:43
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مجموعه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان به پاس حضور مردم در عرصه‌های مختلف، متحد و منسجم و با انگیزه، آماده ارائه خدمت هستند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: مجموعه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان به پاس حضور مردم در عرصه‌های مختلف، متحد و منسجم و با انگیزه، آماده ارائه خدمت هستند.

مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد انتخابات استان البرز که روز سه شنبه ۵ دی ماه ۱۴۰۲ در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین و روز گرامیداشت مادران و خواهران شهید و شهادت سردار سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی و محکوم کردن کشتار مردم غزه با تشریح شرایط و ویژگی های استان البرز، افزود: از سال گذشته جلسات ستاد انتخابات در استان آغاز شد و پیرو منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی ) درصدد هستیم که انتخاباتی سالم، امن و با رقابت و مشارکت بالا برگزار کنیم.
وی ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم را از ابتدا، وظیفه خود دانسته و براین اساس برنامه ریزی و اقدام کرده ایم که تشکیل قرارگاه های مختلف، دیدارهای چهره به چهره با مردم، حضور مستمر در محله های کمتربرخوردار استان و تلاش و اقدام در راستای حل موانع و مشکلات با جلب مشارکت جدی مدیران و بخش خصوصی بعنوان خیرین، از جمله این رویکردها بوده است.
عبداللهی گفت: مردم شریف البرز همواره در برهه های مختلف باشکوه و با شور و شعور در صحنه بوده اند که استقبال از سفر دوم رئیس جمهور محترم به استان، گواهی دیگر بر این مدعاست و مسئولیت بزرگی را برای جبران این حضور، به دوش خدمتگزاران خود گذاشتند.
وی افزود: اکنون نیز براساس بخشنامه های ابلاغی و دستورالعمل ها، گام به گام برای برپای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در استان آماده شده ایم.
استاندار البرز گفت: مجموعه مدیران و دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان به پاس حضور مردم در عرصه‌های مختلف، متحد و منسجم و با انگیزه، آماده ارائه خدمت هستند.
وی افزود: طی جلسات متعدد نقاط ضعف ادوار گذشته احصا شده و برای رفع آنها اقدامات لازم صورت گرفته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.