تصویر
مجموعه بهزیستی و کمیته امداد  نقش آفرینان بزرگی در جامعه هستند
17 بهمن 1402 - 10:22
2
حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه و مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان چهارباغ و جمعی از روسای ادارات به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه فجر با خانواده های توانمند و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان دیدار و گفتگو کردند .
ارسال توسط :
پ
پ

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه و مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان و جمعی از روسای ادارات به مناسبت فرارسیدن دهه مبارکه فجر با خانواده های توانمند و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) این شهرستان دیدار و گفتگو کردند .

مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار شهرستان در این مراسم ضمن تبریک اعیاد ماه رجب و فرارسیدن دهه مبارکه فجر خطاب به افراد تحت پوشش بهزیستی گفت : "معلولیت محدودیت نیست ، اشخاصی در جامعه هستند که با وجود معلولیت های جسمانی توانسته اند با اعتماد به نفس و پشتکار به موفقیت های ارزشمندی برسند".
ایشان در ادامه به اهمیت انتخابات پیش رو پرداختند و از حضور حداکثری و مشارکت همه مردم بخصوص جامعه بزرگ و ارزشمند مجموعه بهزیستی و کمیته امداد که نقش آفرینان بزرگی در جامعه هستند پرداخت و افزود: ان شاءالله به لطف خداوند در روز ۱۱ اسفند شاهد برگ زرین دیگری در تاریخ کشور و شهرستان چهارباغ خواهیم بود.
همچنین در این دیدار حجت الاسلام و المسلمین دربانی و مهندس جعفری اسکندلو ضمن اعطای گل به تمامی افراد حاضر ، از نمایشگاه صنایع هنری و دست ساز افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد که با پشتکار قوی خود و وام های اشتغال زایی اقدام به راه اندازی کسب و کارهای موفق و مستقل نموده بودند، بازدید و از آنها بعمل آمد.
ابتدای این جلسه با اجرای سرکار خانم نژاد فلاح که از روشندلان مجموعه بهزیستی هستند آغاز شد،سرکار خانم بهروزی سرپرست اداره بهزیستی در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر و تقدیر از خانواده محترم شهدا، با ارئه گزارشی از زمینه اشتغال و توانمند سازی برای ۲۸۸ نفر از مددجویان بهزیستی چهارباغ که شامل خانواده های دارای چند عضو معلول ، زنان سرپرست خانوار ، بیماران بهبود یافته و معلولین موفق در امر اشتغال، با استفاده از تسهیلات بانکی کم بهره در زمینه های مختلف است پرداخت و به اهم آنها از جمله فعالیتهای و هنری ، شعر خوانی ، نویسندگی ، صنایع دستی ، خیاطی و فلزکاری ، و اشاره نمودند.
در ادامه این مراسم آقای خدایی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان نیز به گزارشی از عملکرد مجموعه این سازمان پرداختند.
در این مراسم فرماندار و امام جمعه شهرستان، از زحمات پرسنل و مدیریت بهزیستی و کمیته امداد با اظهارخرسندی برای فعالیتهای چشمگیر معلولین توانمند شده تقدیر و تشکر نمودند.
هم زمان با مراسم ، میز خدمت اداره بهزیستی و مراکز مثبت زندگی تحت نظارت بهزیستی ، در زمینه صنایع دستی زنان سرپرست خانوار برگزار و در معرض دید مسئولین و حاضرین گردید.
گفتنیست این مراسم به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی همایش جامعه هدف به همت مجموعه بهزیستی و کمیته امداد با محوریت توانمندی و اشتغال زایی ، به همراه برگزاری میز خدمت در مصلی امام خمینی (ره) ملک آباد برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.