تصویر
مجموعه مدیریت شهری فردیس نگاهی ویژه ای به رسانه دارد
30 شهریور 1401 - 9:07
1
خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص موضوعات شهری با امانی رییس شورا ، یعقوبی و معصوم زاده از اعضای شورای اسلامی و احمدی نژاد شهردار فردیس ،تبادل نظر و گفتگو کردند .
ارسال توسط :
پ
پ

خبرنگاران و اصحاب رسانه در خصوص موضوعات شهری با امانی رییس شورا ، یعقوبی و معصوم زاده از اعضای شورای اسلامی و احمدی نژاد شهردار ،تبادل نظر و گفتگو کردند .

خبرنگاران در این نشست سوالاتی را حول محور های عمرانی ، ترافیکی ، خدماتی و سایر موضوعات شهری و دغدغه های شهروندان مطرح و مجموعه مدیریت شهری به سوالات مطرح شده پاسخ دادند .
در ابتدای جلسه محمد رضا احمدی نژاد ضمن خیر مقدم به اصحاب رسانه و قدردانی از حضور رییس و اعضای شورای اسلامی در این جلسه گفت:مجموعه مدیریت شهری نگاهی ویژه ای به رسانه دارد و همواره از نقد سازنده همراه با راهکار مناسب استقبال می کند.
شهردار فردیس همچنین تصریح کرد:مجموعه مدیریت شهری با ریل گذاری و ساختارسازی در کوتاه مدت و میان مدت برنامه ها و پروژه های عمرانی شهر را دنبال می کند و نگاه خود را به تقویت حوزه حمل و نقل و ترافیک شهری تعمیم خواهد داد که در این راستا طرح های مطالعاتی عمرانی، ترافیکی آغاز شده است.
احمدی نژاد ادامه داد : در اکثر کلان شهرها مشکلات ترافیکی وجود دارد که این مسئله علاوه بر ایجاد زیرساخت ها ، نیاز به فرهنگ سازی عمومی دارد.
وی در خصوص بودجه شهرداری نیز گفت :در ساختار بودجه تغییراتی داریم که این موضوع بصورت لایحه و با نگاه الویت دار به مناطق کم برخوردار به شورا ارائه خواهد شد.
شهردار فردیس در پایان با اشاره به داشتن شهری با فضای بصری مطلوب تر و توجه به گسترش فضای سبز شهری گفت:شهرداری در حد توان خود از بروز تخلفات ساختمانی و ساخت و ساز غیر مجاز جلوگیری نموده و تمام توان خود را در راستای توسعه فضای سبز ، حل معضلات ترافیکی و اجرای پروژه های عمرانی و خدماتی مناسب برای شهر و شهروندان بکار گرفته است ، اما وظیفه سنگین اصحاب رسانه این است که با فرهنگ سازی مناسب ، مشارکت شهروندان را در مدیریت و پویایی شهر گسترش داده و مثبت اندیشی و امید را در سطح جامعه ترویج دهند .

محسن امانی رئیس شورای اسلامی شهر فردیس نیز ضمن قدردانی از زحمات شهردار و مجموعه شهرداری ، ابراز امیدواری کرد که با بهره گیری از کلیه امکانات و توانمندی نیروی انسانی در بدنه شهرداری ، گام های اساسی در جهت پیشرفت و توسعه شهر فردیس برداشته خواهد شد .
امانی افزود:امید است اصحاب رسانه در حین نقد سازنده ؛ نقاط مثبت و برجسته از عملکرد مجموعه مدیریت شهری را نیز بازتاب دهند.
سید حمید یعقوبی دیگر عضو شورای اسلامی اظهار داشت : شورای اسلامی شهر ، نگاه مطالبه محور شهروندان نسبت به شهرداری را به جدیت دنبال خواهد کرد اما در در برخی از پروژه ها محدودیت های زیر ساختی را نیز باید مد نظر قرار داد که با یاری خداوند متعال و با وجود انگیزه مضاعف در بین همکارانم در بدنه شورا و شهرداری ، امیدواریم تا در آینده نزدیک شاهد توسعه همه جانبه فردیس در حوزه های عمرانی و خدماتی باشیم .
سید معظم معصوم زاده نیز با اشاره به بودن قشر رسانه گفت:توسعه فرهنگ و اقدامات فرهنگی و از دغدغه های اصلی مجموعه از آغاز دوره دوم شوراهای اسلامی این شهر بوده و در تلاش هستیم تا موضوعات نیمه تمام در این حوزه را به اتمام رسانده و اقدامات اساسی و زیربنایی در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و صورت پذیرد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.