تصویر
مجموعه نیروگاهی شرکت اتمسفر دو نیروگاه در اردبیل به بهره‌برداری رسانده است
20 شهریور 1402 - 10:08
شناسه : 647437
5
مدیرعامل شرکت اتمسفر گفت: مجموعه نیروگاهی ما در حوزه تولید نیروگاههای برق حرارتی، دو نیروگاه سبلان ۲ و ۳ در اردبیل را تولید کرده و به شرکت مپنا تحویل داده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرعامل شرکت اتمسفر گفت: مجموعه نیروگاهی ما در حوزه تولید نیروگاههای برق حرارتی، دو نیروگاه سبلان ۲ و ۳ در اردبیل را تولید کرده و به شرکت مپنا تحویل داده است.

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، مجید فتح‌الهی‌مدنی مدیرعامل شرکت کارخانجات اتمسفر در راستای بازدید مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات کشور از شرکت اتمسفر گفت: مجموعه اتمسفر از سه بخش نیروگاهی، ریخته‌گری و تهویه مطبوع تشکیل شده که هر کدام ماموریتهای متفاوتی برای خود دارد، مجموعه نیروگاهی ما در حوزه تولید نیروگاههای برق حرارتی فعالیت میکند که در سال گذشته و امسال موفق شدیم نیروگاه سبلان ۲ و ۳ که در اردبیل است را تولید کرده و به شرکت مپنا تحویل دهیم و ماه گذشته این دو شرکت به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: مجموعه ریخته‌گری نیز تولیدات ریخته‌گری چدن را انجام می‌دهد که مجموعه تولیدات قطعات خودرویی و لوازم آشپزخانه و خانگی در آن تولید می‌شود و با شرکتهای بزرگ خودروسازی و قطعه‌ساز قرارداد داریم و با بازارسازی که انجام شده، مشتریان در صف داریم و به فکر دو شیفته کردن مجموعه هستیم.
مدنی ادامه داد: مجموعه سوم مجموعه تهویه مطبوع است که از گرمایش و سرمایش خانگی تا بلندمرتبه‌ها و مجموعه‌های نیروگاهی و مجموعه گاز و پتروشیمی و نفت را انجام می‌دهد.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.