تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

مجوز واگذاری اراضی پارک علم و فناوری البرز به فناوران صادر شد
20 آبان 1402 - 17:26
2
رییس پارک علم و فناوری استان البرز از صدور مجوز از سوی جهاد دانشگاهی کشور برای واگذاری اراضی پارک علم و فناوری این استان به فناوران و شرکت های دانش بنیان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پارک علم و فناوری استان البرز از صدور مجوز از سوی جهاد دانشگاهی کشور برای واگذاری اراضی پارک علم و فناوری این استان به فناوران و شرکت های دانش بنیان خبر داد.

مهدی عباسی" ر به مناسبت هفته جهانی کارآفرینی و در راستای توانمندسازی فناوران، فعالان و کارآفرینان در مرکز آموزشیو ترویجی اینوتد ( Innoted) در افزود: مجوز تولید گیاهان دارویی با مشارکت بخش خصوصی نیز اخذ شده است .
وی بیان کرد: استان البرزبه رغم نزدیکی به پایتخت استانی محروم در شاخص ساختارهای فناورانه است درحالی که چهارمین استان کشور به لحاظ تعداد شرکت های دانش بنیان شناخته شده است .
عباسی گفت: اکنون ۴۳۰ شرکت دانش بنیان دراستان البرز فعالیت دارند ولی ساختارهای فناورانه کمی دارد بطوریکه به عنوان متراکم ترین شهرستان کشور حتی فاقد یک ساختار فناورانه است .
وی یاد آورشد: درسال های اخیر اقدامات موثری دراین زمنیه آغاز شده و تمام همت خود را با همکاری و همراهی جهاد دانشگاهی در بحث زیست بوم برای ارتقای ساختارهای فناورانه داشته ایم .
رییس پارک علم و فناوری استان البرز گفت: این استان دارای ظرفیت های قابل توجهی در حوزه دانش بنیان است که هرچه بیشتر باید این ظرفیت ها را در زمینه توسعه و پیشرفت مورد بهره برداری قرار داد .
وی افزود: بر این اساس توجه به زیرساخت های دائمی مانند پارک علم و فناوری می تواند این ظرفیت ها را در مسیر رشد و تعالی هرچه بیشتر قرار دهد.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس پارک علم و فناوری استان البرز از صدور مجوز از سوی جهاد دانشگاهی کشور برای واگذاری اراضی پارک علم و فناوری این استان به فناوران و شرکت های دانش بنیان خبر داد.
رییس پارک علم و فناوری استان البرز از صدور مجوز از سوی جهاد دانشگاهی کشور برای واگذار

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.