تصویر
محدوده طرح ترافیکی زوج و فرد کرج مشخص شد
17 بهمن 1401 - 16:59
1
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان اینکه طرح ترافیکی زوج و فرد به دلیل افزایش خریدهای پایان سال از ۲۳ بهمن ماه در کلانشهر کرج به اجرا درمی آید، اعلام کرد: محدوده اجرای این طرح ترافیکی مشخص شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان اینکه طرح ترافیکی زوج و فرد به دلیل افزایش خریدهای پایان سال از ۲۳ بهمن ماه در کلان به اجرا درمی آید، اعلام کرد: محدوده اجرای این طرح ترافیکی مشخص شد.

سرهنگ حمدلله رحمتی پور افزود: طبق مصوبه شورای ترافیک استان، این طرح در بخشی از معابرپرتردد از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۱ روز ۲۳ بهمن ماه لغایت ۲۸ اسفند ماه سال جاری ادامه دارد.
وی به محدوده های اجرای طرح زوج وفرد اشاره کرد و گفت: این طرح در هسته مرکزی شهر کرج محدوده بلوار جانبازان، بلوار دانشکده جنوب به شمال، تقاطع امام(ره)، میدان توحید، بلوار بلال، تقاطع هفت تیر و بلوار دانش آموز، بلوار علامه جعفری، بلوار جمهوری،پل شهدای روحانی، بلوار شهید مطهری، پل آزادگان و بلوار بسیج اجرا می شود.
وی خاطرنشان کرد: کنترل ترددها در محدوده زوج و فرد با استفاده از دوربین های ثبت تخلف و حضور نیروهای پلیس انجام خواهدشد.
رییس پلیس راهنمایی و راندگی البرز بیان کرد: این طرح به منظور ایمنی بیشتر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی زیست محیطی و ایجاد آرامش روانی برای خرید آخر سال مردم پیش بینی شده است.
رحمتی پور گفت: خودروهای امدادی، حمل و نقل عمومی از شمول این طرح خارج شده اند.
استفاده از وسایل نقلیه عمومی اعم از تاکسی و اتوبوس درقالب اجرای طرح زوج و فرد ازدیگر تمهیدات پیش بینی شده برای خدمات دهی به شهروندان است.
وی اظهار کرد: همکاری بیش از پیش مردم در اجرای طرح زوج و فرد کرج به روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی های زیست محیطی می انجامد.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان اینکه طرح ترافیکی زوج و فرد به دلیل افزایش خریدهای پایان سال از ۲۳ بهمن ماه در کلانشهر کرج به اجرا درمی آید، اعلام کرد: محدوده اجرای این طرح ترافیکی مشخص شد.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز با بیان اینک

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.