تصویر
محله ملک آباد در سرانه های عمومی و خدماتی دچار کمبود است
25 مهر 1401 - 8:31
2
با توجه به تاکیدات دکتر عبداللهی استاندار البرز، جلسه قرارگاه اجتماعی شهرستان چهارباغ به ریاست مهندس جعفری فرماندار و نمايندگان تشکل های مدنی، سمن ها و گروه های جهادی برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

با توجه به تاکیدات دکتر عبداللهی استاندار البرز، جلسه قرارگاه شهرستان به ریاست مهندس جعفری فرماندار و نمایندگان تشکل های مدنی، سمن ها و گروه های جهادی برگزار شد.

در این جلسه فرماندار چهارباغ با اشاره به شناسایی وضعیت موجود و نیازسنجی دقیق در ابعاد اجتماعی، و کالبدی گفت: مطالعه وضعیت فعلی و ایجاد چشم انداز عملیاتی برای تحقق اهداف اجتماعی یک ضرورت است.
مهندس جعفری افزود: استفاده از ظرفیت نخبگان، معتمدین و جامعه محلی در محلات هدف جزو بازوان قرارگاه اجتماعی بوده و با تمام توان از گروه های مردمی و جهادی حمایت خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در شهرستان چهارباغ تصریح کرد: محله ملک آباد در سرانه های عمومی و خدماتی از جمله ، فضای سبز، تفریحی و رفاهی و همچنین فرهنگی دچار کمبود بوده و باید این مساله در برنامه ریزی شهری آتی پیش بینی گردد.
این مسئول در ادامه گفت: باید وحدت رویه در عملکردهایمان داشته باشیم و از جزیره ای عمل کردن و موازی کاری پرهیز کنیم تا با انسجام خدمات و تجمیع تصمیم ها، بهترین اثربخشی را در محلات هدف داشته باشیم.
وی همچنین ابراز داشت: برگزاری دوره های آموزشی، توانمندسازی و آموزش کارآفرینی، دوره های تحکیم خانواده و موارد مشابه موجب تقویت سرمایه اجتماعی و کاهش بزه کاری خواهد شد و از همه دستگاه های متولی و گروه های مردمی می خواهیم که در این حوزه همراه باشند.
مهندس جعفری با تاکید بر تعیین مسئول خانه های محلات یادآور شد: اطلاع رسانی مناسب و همچنین آموزش های لازم در حوزه های و استفاده از ظرفیت تسهیلات مالی و اعتباری بنیاد برکت، صندوق کارآفرینی امید یک فرصت خوب برای توسعه اجتماعی می باشد.
فرماندار چهارباغ در انتها بیان داشت: مداخلات اجتماعی در محلات آسیب پذیر باید به صورت کارشناسی و علمی بررسی شود و راهبرد اجرایی آن بر اساس اصول چشم انداز توسعه پایدار ترسیم گردد و همچنین مکان یابی های خدمات شهری و استفاده از فضاهای عمومی به صورت بهینه مدیریت شود تا مردم دسترسی مناسبی به خدمات داشته باشند.
شایان ذکر است در این جلسه دفتر تسهیل گری ملک آباد به ذکر گزارشی از اقدامات و وضعیت موجود پرداخته و نمایندگان سمن ها، گروه های جهادی و مراکز مدنی به بیان دیدگاه ها و پیشنهادات خود پرداختند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.