تصویر
محل دپوی قطعات الکترونیک قاچاق در “اشتهارد” لو رفت ‏
29 آبان 1401 - 16:32
1
فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان محل دپوی‎ ‎انواع ال ای دی ‏پنل و بلند گو های قاچاق به ارزش 35 میلیارد ریال کشف شد‎.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی شهرستان محل دپوی‎ ‎انواع ال ای دی ‏پنل و بلند گو های قاچاق به ارزش ۳۵ میلیارد ریال کشف شد‎.

سرهنگ "علی عزیزی" در تشریح این خبر بیان داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ‏اشتهارد با اشراف اطلاعاتی و بهره گیری از اقدامات پلیسی از دپوی تعداد قابل توجهی تجهیزات الکترونیک فاقد مدارک و قاچاق در ‏انباری در یک واحد صنعتی مطلع شدند.
‏وی افزود: ماموران بلافاصله به محل مورد نظر در شهرک صنعتی اشتهارد اعزام و در بازرسی از این انبار یک هزار و ۵۰۰ عددال ای دی ‏پنل و ۳هزار و ۶۰۰ عدد انواع بلندگو فاقد مدارک مثبته کشف کردند.
‏فرمانده انتظامی شهرستان اشتهارد با اشاره به دستگیری یک نفر در این رابطه، گفت: کارشناسان ارزش اقلام کشف شده را ۳۵ میلیارد ‏ریال برآورد کردند.
‏سرهنگ عزیزی در پایان با بیان اینکه هدف قاچاقچیان کالا تخریب ریشه‌ اقتصاد جامعه است، از شهروندان خواست با استفاده از کالای ‏ایرانی ضمن ایجاد زمینه اشتغال در داخل کشور از هدر رفتن سرمایه‌های ملی جلوگیری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.