تصویر
محور مواصلاتی ۲۰ روستا در ساوجبلاغ در انتظار توجه مسولان
19 مرداد 1401 - 9:17
2
جاده قاسم آباد بزرگ در شهرستان ساوجبلاغ با مشکلاتی همچون عرض کم محور و آسفالت نامناسب روبروست که خطراتی را برای مردم بوجود آورده است.
ارسال توسط :
پ
پ

جاده قاسم آباد بزرگ در شهرستان ساوجبلاغ با مشکلاتی همچون عرض کم محور و آسفالت نامناسب روبروست که خطراتی را برای مردم بوجود آورده است.

محور مواصلاتی ۲۰ روستا در ساوجبلاغ در انتظار توجه مسولانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ بخشدار مرکزی شهرستان ساوجبلاغ گفت: با توجه به تصادفات اخیر جاده قاسم آباد بزرگ و با دستور فرماندار شهرستان تیم کارشناسی مبنی بر بررسی موضوع متشکل از بخشداری،راهداری شهرستان،پلیس راه، دهیار و شورای روستا تشکیل و بازدید از منطقه صورت گرفت.
کیوان کاظم گفت: این محور جاده دسترسی بیش از ۲۰ روستای جنوب شهرستان و بخش تنکمان و بزرگراه غدیر است و بدلیل تردد بالای مردم روستا و فرا روستا که باید کارخانجات و کارگاههای کوچک و بزرگ هم به آن افزود آسیب دیده و به غیر از آن نیز عرض کم جاده مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.
وی افزود: بر اساس مصوبات جلسات اقداماتی اورژانسی جهت کاهش تصادفات انجام خواهد شد که می توان به نصب علائم راهنمایی و رانندگی و نصب سرعت گیر اشاره کرد که با اهتمام کارگروه تخصصی تشکیل شده صورت میگیرد.

منبع صدا و سیما

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.