تصویر
محکومیت ۹ میلیارد ریالی متصدی انبار یک شرکت تولید روغن خوراکی در البرز
10 مرداد 1402 - 15:38
2
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت بیش از ۹ میلیارد ریالی متصدی انبار یک شرکت موادغذایی برای رعایت نکردن ضوابط تعیینی دولت در نگهداری انواع روغن خوراکی در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت بیش از ۹ میلیارد ریالی متصدی انبار یک شرکت موادغذایی برای رعایت نکردن ضوابط تعیینی دولت در نگهداری انواع روغن خوراکی در این استان خبر داد.

" حجت اله هراتی اظهار کرد: پرونده نگهداری ۲۴۱ تن روغن خوراکی به صورت خارج از ضوابط تعیینی دولت تشکیل و در شعبه پنجم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز رسیدگی شد.
وی افزود: شعبه پس از بررسی و ارائه نکردن مدارک قانونی، متهم را به دلیل ثبت نکردن ورود و خروج کالاها از انبار به پرداخت ۹ میلیارد و ۳۸ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

هراتی گفت: در بازرسی بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان از وضعیت موجودی کالا انبار یک شرکت مشاهده شد مقدار ۲۴۱ تن روغن خوراکی در سامانه انبارها ثبت شده لیکن در بازرسی میدانی مقدار کالا سه تن در انبار موجود بود که گزارش این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت بیش از ۹ میلیارد ریالی متصدی انبار یک شرکت موادغذایی برای رعایت نکردن ضوابط تعیینی دولت در نگهداری انواع روغن خوراکی در این استان خبر داد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از محکومیت بیش از ۹ میلیارد ریالی متصدی ان

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.