تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

محیط زیست نباید سخت گیری بیش از حد داشته باشد
10 خرداد 1402 - 16:29
0
اداره شهرستان فردیس به مناسبت روز ملی محیط بان، میزبان آقایان علیرضا عباسی نماینده مردم شهرستان فردیس، خداداد کاشفی فرماندار، سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه شهرستان فردیس، رئیس شورا ، شهردار و بخشدار مشکین دشت و برخی روسای ادارات شهرستان فردیس به اتفاق هیئت همراه بودتد.
ارسال توسط :
پ
پ


اداره شهرستان به مناسبت روز ملی محیط بان، میزبان آقایان علیرضا عباسی نماینده مردم شهرستان فردیس، فرماندار، سرهنگ علیزاده فرمانده سپاه شهرستان فردیس، رئیس شورا ، شهردار و بخشدار مشکین دشت و برخی روسای ادارات شهرستان فردیس به اتفاق هیئت همراه بودتد.

عباسی نماینده مردم فردیس در این جلسه با اشاره به نقش محیط زیست در قانون اساسی گفت: در نظام اسلامی محیط زیست به قدری اهمیت داشته که یکی از اصول قانون اساسی به محیط زیست اختصاص داده شده است.
وی افزود: محیط زیست نباید سخت گیری بیش از حد داشته باشد و زمانی که امکان دارد از فعالیت های تولیدی حمایت کند اما اینکه آینده را در نظر نگیریم و به این اصول توجه نکنیم اشتباه است.
خداداد کاشفی نیز در این نشست با تبریک روز محیط بان و با توجه به اهمیت سلامت انسانی مردم گفت: در حوزه محیط زیست سلامت انسانی افراد بسیار مهم است و نباید کوتاهی شود.
کاشفی ادامه داد: در موضوع تصفیه خانه در شهرستان پیگیری های لازم برای تصاحب زمین در حال انجام است.
در ادامه نیز سپه وند رئیس اداره حفاظت محیط زیست فردیس ضمن تبریک میلاد با سعادت امام رضا علیه السلام و نامگذاری این روز خجسته به نام روز محیط بان از خدمات و زحمات محیط بانان دلسوز و جان بر کف و تشکر کرده و گزارشی از وضعیت محیط زیست شهرستان و عملکرد اداره حفاظت محیط زیست ارائه نمودند.
در پایان با قرائت متن لوح تقدیر مدیرکل حفاظت محیط زیست استان البرز الواح و هدایایی به منظور تقدیر از محیط بانان توسط نماینده مجلس، فرماندار و فرمانده سپاه شهرستان به آنان اهدا شد.
َ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.