تصویر
مدارس البرز آماده برگزاری امتحانات حضوری خرداد ماه شد
31 اردیبهشت 1401 - 15:52
2
رییس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: مدارس دوره اول و دوم متوسطه این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری امتحانات حضوری نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در خرداد ماه آماده سازی شد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز اعلام کرد: مدارس دوره اول و دوم متوسطه این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی برای برگزاری امتحانات حضوری نوبت دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در خرداد ماه آماده سازی شد.

« اصغر افشار » اظهارداشت: دانش آموزان متوسطه دوره اول و دوم بر حسب برنامه ریزی شورای مدرسه و برنامه نهایی در امتحانات حضوری خرداد ماه شرکت می کنند.
وی با اشاره به اینکه امتحانات نهایی داوطلبان روزانه و بزرگسال پایه دوازدهم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ از اول خرداد ماه آغاز و تا ۲۸ خرداد ادامه دارد،خاطرنشان کرد: امتحانات نوبت دوم به صورت حضوری در ۱۲۱ حوزه امتحانی در سطح استان برگزار می شود.
وی تصریح کرد: برای بازدید از حوزه های امتحانات دانش آموزان در خرداد ماه ۱۲ تیم استانی پیش بینی شده است.
افشار با بیان اینکه دانش آموزانی که در امتحانات حضوری شرکت نکنند غایب محسوب می شوند، اضافه کرد: در امتحانات نهایی خرداد ماه البرز ۲۳ هزار و ۴۱ داوطلب شرکت می کنند.
وی یادآورشد: استفاده از ماسک برای شرکت دانش آموزان در امتحانات حضوری الزامی است و همراه داشتن هر نوع دستگاه های الکترونیکی از جمله تلفن همراه، هنذفری، ساعت هوشمند درحوزه امتحان تخلف محسوب می شود.
وی ادامه داد: مدارس البرز با استفاده از مواد ضد عفونی آماده برگزاری امتحانات خرداد ماه شده است.
رییس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز تاکید کرد: استان در وضعیت کرونایی تجربه موفقیت آمیز برگزاری امتحانات نهایی و کنکور را در کارنامه اش دارد لذا خانواده ها و دانش آموزان نگران نباشند.
استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.