تصویر
مدافع تیم فوتبال شهدای رزکان  البرز : فقط به صعود فکر می کنیم
02 آبان 1401 - 13:52
1
مدافع باتجربه تیم فوتبال شهدای رزکان البرز با اشاره به بازی های پیش روی تیمش گفت: ما فقط به صعود فکر می کنیم و باید این روند را ادامه دهیم .
ارسال توسط :
پ
پ

مدافع باتجربه تیم فوتبال شهدای رزکان البرز با اشاره به بازی های پیش روی تیمش گفت: ما فقط به صعود فکر می کنیم و باید این روند را ادامه دهیم .

آبتین محمد علی افزود: فصل جدید لیگ دسته دوم وارد هفته پنجم می شود و در این مدت مشاهده کردیم که همه تیم ها با تمام قوا وارد مسابقات شدند ولی برای شهدای رزکان تفاوتی ندارد که هر هفته با چه تیمی بازی می کنیم چون هر بازی برای ما حکم فینال را دارد.
وی اظهار داشت: برد با ارزش مقابل شهرداری بندرعباس تیم ما را از لحاظ روحی به شرایط ایده آل رسانده و حالا آماده بازی رو پنجشنبه مقابل شهید قندی یزد هستیم.
محمدعلی در ارتباط با مصدومیت خود گفت: متاسفانه در ابتدای فصل با بدشانسی مواجه شدم و چند هفته ای دور از مسابقه بودم ولی با تلاش تیم پزشکی و کادر فنی به مرز آمادگی رسیدم.
مدافع با تجربه البرزی ها گفت : بازی بعد پنجشنبه ساعت ۲ و نیم در ورزشگاه انقلاب با شهید قندی یزد تیم فوتبال شهدای رزکان در رقابت های لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد.

منبع ایرنا برچسب ها: مدافع باتجربه تیم فوتبال شهدای رزکان البرز با اشاره به بازی های پیش روی تیمش گفت: ما فقط به صعود فکر می کنیم و باید این روند را ادامه دهیم .
مدافع باتجربه تیم فوتبال شهدای رزکان البرز با اشاره به بازی های پیش روی تیمش گفت: ما فقط به صعود فکر می کنی

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.