تصویر
مددجویان اردوگاه حرفه‌آموزی کرج در شب میلاد پیامبر(ص) جشن برپا کردند
12 مهر 1402 - 9:01
1
به همت اداره فرهنگی و تربیتی اردوگاه حرفه آموزی کرج، مراسم جشنی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در این ندامتگاه برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به همت اداره و تربیتی اردوگاه حرفه آموزی ، مراسم جشنی به مناسبت میلاد پیامبر اکرم (ص) در این ندامتگاه برگزار شد.

این مراسم با حضور خزایی رئیس اردوگاه، ابراهیمیان سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل و مسئولین این اردوگاه برگزار شد و از حضار پذیرایی به عمل آمد.
سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل در این مراسم با اشاره به رویکرد تخصصی اردوگاه حرفه آموزی در حوزه اشتغال مددجویان گفت: از دیدگاه امام علی (ع) بزرگ ترین تفریح کار است و در دین اسلام بر کسب نان حلال بسیار تاکید شده است که خوشبختانه در این اردوگاه اشتغال مساله اصلی برنامه های اصلاحی و تربیتی است که لازم است این امر با برنامه های فرهنگی، هنری و برهم‌کنشی هدفمند را به وجود آورند.
ابراهیمیان افزود: در اولین گام و در این مراسم المپیاد ورزشی مددجویان همگام با سراسر کشور افتتاح خواهد شد و در آینده‌ای نزدیک جشنواره آواها و نواهای بومی و محلی برگزار خواهد شد.
سرپرست اداره فرهنگی و تربیتی اداره کل ضمن قدردانی از زحمات و حمایت‌های خزایی رئیس اردگاه حرفه‌آموزی اظهار داشت: برنامه‌های فرهنگی و تربیتی با حمایت مسئولین نمود می‌یابد که به لطف پروردگار این امر در اردوگاه حرفه‌آموزی بسیار برجسته است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.