تصویر
مدرسه خیرساز وحید نعمتی در شهرک ابریشم چهارباغ  افتتاح شد
14 بهمن 1402 - 9:55
2
همزمان با دومین روز از چهل و پنجمین سالروز انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مدرسه خیرساز وحید نعمتی در شهرک ابریشم چهارباغ افتتاح شد.
ارسال توسط :
پ
پ

همزمان با دومین روز از چهل و پنجمین سالروز انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مدرسه خیرساز وحید نعمتی در شهرک ابریشم افتتاح شد.

همزمان با دومین روز از چهل و پنجمین سالروز انقلاب شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مدرسه خیرساز وحید نعمتی در شهرک ابریشم چهارباغ با حضور مهندس جعفری اسکندرلو فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای دربانی امام جمعه محتــرم، دکتر افضلی معاون محترم امور عمرانی استانداری، مهندس چگینی معاون و مهندس میرفلاح مشاور فرماندار، مهندس موسوی بخشدار مرکزی، جناب آقای حجرگشت مدیرکل آموزش و پرورش استان، اعضای محترم شورای اسلامی شهر و شهردار چهارباغ، رئیس اموزش و پرورش شهرستان چهارباغ و ساوجبلاغ و مدیر نمایندگی اداره آموزش و پرورش شهرستان چهارباغ، پدر شهید مدافع حرم اصغر الیاسی، آقای نعمتی خیر مدرسه ساز و جمعی از مجمع خیرین ، کادر آموزشی و دانش آموزان عزیز همزمان با آییین افتتاح مراکز آموزشی کشور بصورت ویدیو کنفرانس افتتاح شد.
آئین افتتاح ۱۰ پروژه بزرگ آموزشی، پرورشی و شامل ۱۳۴ کلاس درس با بیش از ۲۳ هزار مترمربع زیربنا در استان البرز همزمان با مراسم افتتاح متمرکز ۹۵۰ فضای آموزشی، پرورشی و ورزشی سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور "همزمان با دهه مبارک فجر صبح جمعه" در "مدرسه خیری مشارکتی حاج وحید نعمتی در شهرک ابریشم شهرستان چهارباغ" برگزار شد.
حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا دربانی امام جمعه محترم شهرستان در این آئین ضمن تبریک دهه مبارک فجر و قدردانی از تلاش‌ها و زحمات مسؤولین خاطرنشان کرد: امام خمینی (ره) در سال ۴۲ فرمودند که سربازان من در گهواره‌ها هستند اما این فرمایش فقط مربوط به آن زمان نبود؛ ایشان به ما یاد دادند که در صورت قصد انجام کار بزرگ، از گهواره سرباز تربیت کنیم.
ایشان با تاکید بر اینکه انسانی که با به پیروزی رساندن انقلاب اسلامی دنیا را جابجا کرد، باید الگوی ما باشد، اظهار کرد: عملیات امام راحل به حدی گسترده بود که سال‌ها و قرن‌ها خدمات و ظلم ستیزی ایشان ادامه دارد.
حتی شهدای مدافع حرم که ایشان را ندیده بودند نیز به عشق امام خمینی (ره) و جانشین ایشان، امام خامنه ای به نبرد با دشمن پرداختند.
خیر مدرسه ساز در این مراسم ظرفیت خیران را مکمل دولت و خدمت بی منت به مردم دانست و عنوان کرد: خیران در حوزه مدرسه سازی در کشور به ویژه استان البرز سرآمد هستند که با حضور استاندار پرتلاش، این موضوع تقویت شده و بر اساس آمایش سرزمینی در مسیر صحیح قرار گرفته است، خیران ظرفیت جبران فشار دشمن و تحریم‌ها و کمبود اعتبارات هستند.
مدرسه خیری مشارکتی حاج وحید نعمتی که امروز به بهره برداری رسید در زمینی به مساحت ۲ هزار و ۵۰۰ مترمربع و فضایی به مساحت ۱ هزار و ۱۸۶ مترمربع با ۱۲ کلاس درس احداث شده است.
این مدرسه دارای یک باب آزمایشگاه، یک سالن چند منظوره که به عنوان نمازخانه نیز می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد و چهار باب فضای آموزشی، کمک آموزشی و اداری است، این پروژه آموزشی با هزینه‌ای بالغ بر ۱۵ میلیارد تومان انجام و توسط خیر مدرسه ساز و نیز از محل اعتبارات دولتی تأمین اعتبار شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.