تصویر
مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز در مسکن مهر نظرآباد افتتاح شد
17 مهر 1402 - 9:17
2
آئین افتتاحیه دبیرستان ۱۲کلاسه خیرساز گلستانیان در مسکن مهر باحضور فرماندار نظرآباد، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان البرز و جمعی از روسای ادارات و خیرین نیک اندیش برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

آئین افتتاحیه دبیرستان ۱۲کلاسه خیرساز گلستانیان در مسکن مهر باحضور فرماندار ، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان البرز و جمعی از روسای ادارات و خیرین نیک اندیش برگزار گردید.

در این مراسم ضمن گرامیداشت عملیات طوفان الاقصی و تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق علیه باطل، در ارتباط با شتاب قطار توسعه و افزایش سرانه های شهرستان در بخش های مختلف گفت: افزایش سرانه های نظرآباد به ویژه در حوزه آموزشی و افتتاح پی در پی مدارس حاصل همت جمعی تمام خادمان مردم در شهرستان و استان و درخشش حضور ارزشمند خیرین نیک اندیشی است که دست در دست یکدیگر جهت فراهم نمودن موقعیت هرچه مناسب تر تعلیم و تربیت برای آینده سازان ایران اسلامی گام برمیدارند.

وی در ادامه با قدردانی از تمام دست اندرکاران حوزه تعلیم و تربیت، عنوان نمود: باتوجه به برخی محرومیت و کمبودها طی سالهای گذشته در منطقه مسکن مهر، به حمدالله اخیرا خدمات مناسبی از جمله زمین چمن، کتابخانه، داروخانه، مدرسه، مرکز درمانی و.
.
.
برای اهالی شریف این منطقه پیش بینی شده است که یکی پس از دیگری در شرف افتتاح و بهره برداری می باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.