تصویر
مدیران استان در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز طرح ها و ایده های نوین ارائه دهند
30 آذر 1402 - 9:21
1
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تلاش های تمامی قوا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابل تقدیر و ارزشمند است ولی باید مدیران مربوطه در سطوح مختلف نیز طی جلب همراهی مردم نقش آفرینی کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: تلاش های تمامی قوا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابل و ارزشمند است ولی باید مدیران مربوطه در سطوح مختلف نیز طی جلب همراهی مردم نقش آفرینی کنند.

مجتبی عبداللهی در جلسه ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، بر ضرورت ارائه طرح ها و برنامه های نوین در راستای تحقق اهداف این ستاد تاکید کرد و خواستار تعامل ویژه مجموعه مدیران مربوطه شد.
وی ادامه داد: تلاش های تمامی قوا در مبارزه با قاچاق کالا و ارز قابل تقدیر و ارزشمند است ولی باید مدیران مربوطه در سطوح مختلف نیز طی جلب همراهی مردم نقش آفرینی کنند.
عبداللهی گفت: بسیاری از کالاها در کشور با یارانه های دولتی با اهداف ایجاد رفاه و آسایش مردم عرضه می شود ولی افراد سودجو از تفاوت قیمت ها در مقایسه با کشورهای همسایه، استفاده های نادرستی می کنند.
استاندار البرز نقش دستگاه های نظارتی را بسیار مهم دانست و از متولیان این امر خواست تا با حساسیت ویژه ای وارد عمل شوند.
حیدری مدیرکل بازرسی و هماهنگی امور استان های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز کشور نیز در این نشست با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا و ارز هم جنبه شرعی دارد و هم جنبه قانونی، افزود: رهبر معظم انقلاب در سال ۱۳۸۲ طی فرمانی تاریخی، مبارزه با قاچاق کالا و ارز را برای دستگاه های مسئول، واجب دانستند.

وی اضافه کرد: به لحاظ قانونی نیز برابر تبصره ذیل ماده ۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، استاندار بعنوان ریاست کمیسیون استان در راس مدیران مربوطه وظیفه خطیری در این راستا دارد.
حیدری با بیان اینکه مشکلات و موانع احصا شده و تدابیر لازم برای رسیدگی به آنها اتخاذ می شود، گفت: وظایف و مسئولیت‌های تمامی دستگاه ها مشخص است و بر اساس اهداف تعیین شده، باید سالانه حداقل ۱۵ درصد از قاچاق کالا و ارز در استان کاهش یابد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.