تصویر
مدیران البرز در عرصه جهاد تبیین امید آفرینی کنند
16 بهمن 1401 - 13:08
3
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز توجه به جهاد تبیین را برای کشور و نظام بسیار حیاتی و مهم خواند و گفت: اولویت امروزحفظ انسجام ملی و صیانت از سرمایه های اجتماعی است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استانداری البرز توجه به جهاد تبیین را برای کشور و نظام بسیار حیاتی و مهم خواند و گفت: اولویت امروزحفظ انسجام ملی و صیانت از سرمایه های اجتماعی است.

ولی پوری با بیان این مطلب در جلسه قرارگاه جهاد تبیین استان اظهار داشت: جلساتی که به صورت متعدد در محافل مختلف با محوریت جهاد تبیین صورت می گیرد قابل است البته ضعف های وجود دارد که باید برای رفع آن کوشید.
وی با اشاره به نقش اتحاد، همدلی و انسجام در گره گشایی بسیاری از مشکلات افزود: انسجام و همدلی با محوریت امیدآفرینی در عرصه جهاد تبیین اولویت مدیران البرزباشد.
معاون استاندار افزود: سرمایه اجتماعی ضرورتی است که نیاز به حفظ، تقویت و تلاش مضاعف دارد.
ولی پوری تصریح کرد: ما در مواجهه با جنگ ترکیبی، رسانه ای و چند بعدی قرار داریم که برای مقابله با این توطئه ی دشمنان گنجینه ی رهنمودهای مقام معظم رهبری( مد ظله العالی) چراغ راه و عامل پیروزی بخش ما در جهاد تبیین است.
شایان ذکر است در این جلسه پیشنهادات در خصوص فعالیتها در ایام دهه فجر و مراسم معنوی اعتکاف مورد بررسی اعضا قرار گرفت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.