تصویر
مدیران حوزه های امتحانات البرز به نکات نظارتی، حفاظتی و امنیتی توجه کنند
03 دی 1401 - 10:58
3
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز گفت: مدیران حوزه های امتحانات این استان به رعایت نکات نظارتی، حفاظتی و امنیتی توجه کنند تا مشکلی پیش نیاید.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز گفت: مدیران حوزه های امتحانات این استان به رعایت نکات نظارتی، حفاظتی و امنیتی توجه کنند تا مشکلی پیش نیاید.

اصغر افشار " در جلسه با مدیران حوزه های امتحانات دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که با حضور رئیس اداره حراست و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: باید نسبت به رعایت قوانین و ضوابط مربوط به امتحانات حساس باشیم و با نگاهی دقیق آن را رعایت کنیم.
وی با بیان اینکه دستورالعمل اجرایی نحوه ایجاد سابقه تحصیلی و ترمیم نمره دروس نهایی دوره دوم متوسطه به کلیه مدارس استان ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: امسال طرح تصحیح الکترونیکی نیز در چهار حوزه آموزش و پرورش ناحیه یک و دو و شهرستان های ساوجبلاغ و اجرا می شود.
وی بیان داشت: در حوزه های امتحانات نوبت اول تصحیح اوراق در آموزش و پرورش نواحی سه، چهار و شهرستان های اشتهارد و طالقان به شیوه عادی انجام می شود.
افشار ادامه داد: همه مدیران در جلسه وبینار وزارتی که ویژه امتحانات نوبت دی ماه سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ می باشد، شرکت کنند.

وی خواستار دقت کامل مدیران حوزه های امتحانات دی ماه در مدارس استان البرز شد.
رئیس اداره سنجش آموزش و پرورش البرز اضافه کرد: طرح تصحیح الکترونیکی در امتحانات خرداد ماه در همه حوزه ها و در سراسر کشور اجرا می شود.
در این جلسه رئیس اداره حراست و ارزیابی عملکرد اداره کل آموزش و پرورش البرز به بیان نکات لازم در خصوص مسائل حفاظتی، نظارتی و امنیتی با محوریت حوزه های امتحانات استان پرداختتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.