تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

مدیران شهری هفته نیروی انتظامی را گرامی داشتند
16 مهر 1402 - 15:58
4
شهردار کرج با همراهی اعضای شورای شهر و مدیران شهری با حضور در مقر فرماندهی انتظامی استان البرز هفته نیروی انتظامی را به خادمان مردم تبریک گفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

با همراهی اعضای شورای شهر و مدیران شهری با حضور در مقر فرماندهی انتظامی استان البرز را به خادمان مردم تبریک گفتند.

در این دیدار انجام گرفت مدیران مجموعه مدیریت شهری ضمن ادای احترام به شهدای گلگون‌کفن با قدردانی از رشادت‌های سبزپوشان، هفته نیروی انتظامی را به حافظان جان و مال شهروندان تبریک گفتند.
گفت: نقش پلیس در بحث برقراری امنیت غیرقابل انکار است.
سردار حمید هداوند اظهار داشت: پلیس از لب مرز تا کف شهرها حضور فعال دارد و خالصانه خدمت می‌کند.
به گفته این مسئول؛ در ۶ ماه گذشته نیروی انتظامی ۵۵ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
وی با اشارهبه اینکه اقتدار پلیس باید حفظ شود، خاطر نشان کرد: اقدامات پلیس بر کسی پوشیده نیست چرا که در همه موضوعات حضور دارد.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با بیان اینکه پلیس کنار مجموعه مدیریت شهری قرار دارد، گفت: اثرگذاری شورا و شهرداری در بحث‌های و بسیار مهم است و در این موضوع همواره همراه نیروی انتظامی بوده‌اند.
سردار هداوند ادامه داد: شورا و شهرداری در موضوع راه‌اندازی کمپ‌ها و جمع‌آوری معتادین متجاهر کنار ما باشد چرا که این موضوع علاوه بر حفظ سیمای شهر به کاهش جرائمی مانند سرقت کمک می‌کند.
فرمانده انتظامی استان البرز با قدردانی از فعالیت‌های شورا و شهرداری، افزود: مجموعه پلیس با شورا و شهرداری در هماهنگی کامل است و از این بابت خداوند بزرگ را شاکریم.
شهردار با تبریک هفته نیروی انتظامی و گرامی‌داشتن یاد و خاطره شهدای گرانقدر و عظیم الشان نیروی انتظامی، اظهار داشت: هماهنگی بین مدیریت شهری و پلیس با حضور سردار هداوند مثال زدنی است و از این موضوع بسیار خرسندیم.
داد کیانی گفت: در همه جای دنیا امنیت خط قرمز دولت‌ها و حاکمیت‌ها است و به این موضوع باور دارند.
وی خاطرنشان کرد: اگر امروز امنیت برقرار است صرفا به خاطر ایثارگری نیروهای خدوم انتظامی و دیگر نیروهای مسلح است.
شهردار کرج یادآور شد: کمبود امکانات نیروی انتظامی با روحیه ایثارگری جبران شده است.
کیانی با قدردانی از زحمات نیروی انتظامی که خالصانه در جهت برقراری آرامش و امنیت شهروندان تلاش می‌کنند، اظهار کرد: هر خدمتی که از دست ما بر بیایید و مربوط به نیروی انتظامی باشد به قدر بضاعت انجام وظیفه کرده‌ایم و این نگاه ادامه خواهد داشت.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.