تصویر
مدیران لایق و کارآمد در نماز جمعه چهارباغ تقدیرشدند
16 بهمن 1400 - 8:57
2
در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان چهارباغ که با حضور اقشار مختلف از مردم و مسئولین به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدی تشکیل شده بود از دو تن از مدیران لایق دلسوز مردمی و جهادی شهرستان تقدیر شد.
ارسال توسط :
پ
پ

در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در نماز عبادی سیاسی جمعه شهرستان که با حضور اقشار مختلف از به امامت حجت الاسلام و المسلمین محمدی تشکیل شده بود از دو تن از مدیران لایق دلسوز مردمی و جهادی شهرستان شد.

این تقدیر نامه ها که به دست پدر شهیدان فرهنگ ،امام جمعه ،فرمانده سپاه و مدیریت شهری به دکترشمیرانی فرماندار جهادی و جناب سرهنگ چراغی فرماندهی انتظامی شهرستان تقدیم شد دکتر شمیرانی یکی از فرمانداران خوب و جهادی استان می باشد که در طول یک سال گذشته که به عنوان اولین فرماندار شهرستان چهارباغ مشغول خدمت می باشد که با تلاش های شبانه روزی توانسته است خدمات خوبی به مردم شریف شهرستان ارائه کند همچنین سرهنگ چراغی اولین فرمانده انتظامی شهرستان چهارباغ با برگزاری بالغ بر ۵۵ طرح حجیم در برخورد با سوداگران مرگ و ارتقاء امنیت در سطح شهرستان تلاش وافر نموده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.