تصویر
مدیران مدارس دوره اول متوسطه به موضوع مهم راهبر تربیتی در مدارس توجه کنند
26 بهمن 1401 - 13:10
2
مدیرکل دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران مدارس دوره اول متوسطه به موضوع مهم راهبر تربیتی در مدارس توجه کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: مدیران مدارس دوره اول متوسطه به موضوع مهم راهبر تربیتی در مدارس توجه کنند.

" حمید یزدانی " در جلسه با مدیران مدارس متوسطه دوره اول آموزش و پرورش استان البرز که در سالن امام علی (ع) برگزار شد، افزود: توجه مدیران به راهبری تربیتی موجب می شود تا معلمان مدارس در کلاس درس به صورت تلفیقی کار کنند.
وی بیان کرد: هدف سند تحول بنیادین در فرآیند تعلیم و تربیت توجه به ساحت های ششگانه است که این مهم زمانی اتفاق می افتد که ما به تلفیق درفرآیند آموزش تسلط داشته باشیم و اهمیت دهیم.
وی تصریح کرد: لازم است اول مدیران مدارس تعریف تربیت را بدانند و با ۱۱ حوزه تربیت یادگیری و اهداف دوره های تحصیلی آشنایی کامل پیدا کنند.
یزدانی با اشاره به اینکه برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت با محور راهبر تربیتی برای مدیران مدارس دوره اول متوسطه ضرورت دارد، یادآورشد: اجرای این دوره با هدف اینکه مطالبی که به دانش آموزان یاد می دهیم باید به زندگی واقعی آنها نزدیک باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی ادامه داد: اکنون همه کشورها به دنبال تکنولوژی می روند لذا در کشور ما نیز می بایست در حوزه آموزش و پرورش به این موضوع مهم اهمیت دهیم.
مدیرکل دوره اول متوسطه وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: معلمان مدارس با راهبری مدیران مدارس باید به سمت تلفیقی هدایت شوند تا دانش آموزان در فرآیند تعلیم و تربیت استرس نداشته و لذت ببرند.
وی هدایت دانش آموزان و معلمان به سمت مشارکت در جشنواره نوجوان خوارزمی را یک راهکار تربیتی برای آموزش تلفیقی ذکر کرد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.