تصویر
مدیران مناطق در اجرای بند (ت) تبصره ۶ قانون کشور به صورت هماهنگ عمل کنند
10 تیر 1402 - 14:57
1
قائم مقام شهردار کرج گفت: به منظور اجرای صحیح بند(ت) تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۲ کشور از هرگونه پیشنهاد ازسوی مدیران استقبال می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ


قائم مقام شهردار گفت: به منظور اجرای صحیح بند(ت) تبصره ۶ بودجه ۱۴۰۲ کشور از هرگونه پیشنهاد ازسوی مدیران استقبال می‌شود.

افراسیاب شجاعی در سیزدهمین جلسه کمیته تخصصی بند (ت) تبصره ۶ قانون بودجه ۱۴۰۲ کشور که صبح امروز دهم تیرماه سال جاری با حضور، سخنگو و نایب رئیس شورای اسلامی ، معاونین و مدیران کل ستادی عضو کمیته و مدیران مناطق ۱۰‌گانه برگزار شد؛ با بیان اینکه طی برگزاری جلسات کمیته تخصصی در خصوص اجرای صحیح این بند از قانون و روانسازی امورمباحثی مطرح شده، عنوان کرد: مناطق ۱۰‌گانه و حوزه‌های ستادی شهرداری کرج نباید در اجرای قانون و مصوبات ابلاغ شده به صورت سلیقه‌ای عمل کنند و آنچه ملاک عمل و مصوبات کمیته تخصصی، مناطق تابعه و حوزه‌های ستادی ملزم به رعایت آن هستند.
شجاعی تأکید کرد: مدیران موظف هستند در اجرای این بند از قانون ضمن آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مالکان و ذینفعان، به طور منسجم و قاطع اقدامات و پیگیری‌های لازم را به عمل آورند.
وی باتوجه به استقبال مالکان املاک قولنامه‌ای در خصوص سند دار شدن ملک خود گفت: مدیران و مسئولین مربوطه با افزایش آگاهی و روان‌سازی امور، شهروندان را به تمکین این بند از قانون سوق دهند.
عمار ایزدیار سخنگو و نائب رئیس شورای اسلامی شهرکرج نیز در این جلسه عنوان کرد: با توجه به محدودیت زمانی که قانون در اجرای این بند از قانون برای مالکان دیده شده اطلاع‌رسانی و آگاهی مردم، ارائه تسهیلات بانکی به شهروندان و همچنین اجرای دیگر مصوبات این جلسات می‌تواند زمینه‌های لازم برای سوق شهروندان در تمکین از این بند از قانون باشد.
عضو شورای شهر با بیان اینکه تأمین پارکینگ در شهر از وظایف شهرداری است و با توجه به نیاز مناطق مرکزی شهر به تأمین پارکینگ از مدیران خواست در هر منطقه حداقل یک نقطه و فضایی را برای احداث پارکینگ پیشنهاد دهند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.