تصویر
مدیرکل بهزیستی استان البرز از گروههای همیار زنان سرپرست خانوار نظرآباد بازدید کرد
15 آبان 1402 - 10:12
3
"وجیهه محمدی فلاح" مدیرکل بهزیستی استان البرز به همراه معصومه توکلی ثانی معاون امور اجتماعی و توسعه پیشگیری و هنگامه شورجه رئیس بهزیستی نظرآباد و مریم افضلان کارشناس مسئول دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی استان از محل اشتغال گروه همیار بانوان «فوژان» تحت نظارت دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی شهرستان نظرآباد بازدید بعمل آورد.
ارسال توسط :
پ
پ

"وجیهه محمدی فلاح" به همراه معصومه توکلی ثانی معاون امور و توسعه پیشگیری و هنگامه شورجه رئیس بهزیستی و مریم افضلان کارشناس مسئول دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی استان از محل اشتغال گروه همیار بانوان «فوژان» تحت نظارت دفتر توانمندسازی زنان و خانواده بهزیستی شهرستان نظرآباد بازدید بعمل آورد.

شایان ذکر است گروه همیار فوژان که با هدف توانمند سازی بانوان سرپرست خانوار با حمایت بهزیستی از سال ۹۷ راه اندازی شده، چهار بانوی سرپرست خانوار را از طریق حرفه خیاطی مشغول به کار کرده و از این طریق امرار معاش می نمایند.
در این بازدید "وجیهه محمدی فلاح" ضمن عرض خداقوت به این مجموعه ،رهنمودهایی درراستای بهبود عملکرد این عزیزان ارائه نموده و دستورات لازم جهت مرتفع کردن پاره ای از مشکلاتشان را صادر کرد .

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.