تصویر
مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز معارفه شد
07 آبان 1401 - 11:10
2
با حضور محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار گردید.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی و دکتر حسین کلانتری خلیل آباد دبیر هیات امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد مراسم تکریم و معارفه مدیرکل حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز برگزار گردید.

دکتر حسین کلانتری خلیل آباد در این نشست با اشاره به کم کاری در زمینه جهاد تبیین یا جهاد اکبر بیان داشت: در جامعه ای که دچار تاریکی و جهل شده است و جوانان ما دست به اقدامات هنجارشکنانه می زنند و از جوانانی که در سالهای اول انقلاب پرورش یافته اند چنین رفتاری بعید به نظر می رسد و مسلم است که در جامعه ما در حوزه های کم کاری شده و یا اثرگذاری لازم را نداشته است.
وی افزود: اینکه از نظر جوان امروزی یک فوتبالیست خارجی نسبت به یک فوتبالیست ایرانی مقبولیت بیشتری دارد و نسبت به شهید خرازی، شهید کاظمی آشتیانی و سایر شهدا هیچ شناختی ندارد، معلوم است که در دانشگاه و یا در حوزه هایی که باید در عرصه فرهنگی کار می کردند ، عملکرد صحیحی نداشته اند.

این استاد تمام دانشگاه اظهار داشت: در زمینه مقابله با تهاجم فرهنگی و خطراتی که مربوط به فضای مجازی هست و مقام معظم رهبری نیز بارها در بیانات خود حتی از سال ۷۷ به این موضوع اشاره داشته، ولی تاکنون تبیین صحیحی در دانشگاه صورت نگرفته و اینکه جوان ما پرچم کشور آتش می زند، چادر از سر ناموس می کشد و یا قرآن آتش می زند ، بیانگر این است که آنطور که باید و شاید خوب کار نشده است و تهاجم فرهنگی از ما پیشرو تر بوده است .
دبیر هیات امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز با اشاره به ضعف روایتگری گفت: متاسفانه اقدامات جنگ تحمیلی و انجام کارها و خدمات ارزنده در عرصه های انقلاب اسلامی را به خوبی روایتگری نکرده ایم و با توجه به دستاوردهای بسیار بالای انقلاب اسلامی ، نیاز است دقایقی از کلاس های درسی به این موضوعات اختصاص یابد و به طور خلاصه بیان شود.
دکتر کلانتری یکی دیگر از ضعف ها را در خواص دانست و اظهار داشت: در اتفاقات اخیر ، بعضی ها بدلیل ترس از جایگاه ، لباس و .
.
.
فرار را بر قرار ترجیح دادند و در این میان نباید شتاب زده عمل کنیم و از بیان الفاظ زننده پرهیز شود و همچنین تصمیم گیری غلط و کم کاری نیز از دیگر ضعف ها می باشد که باید برطرف شود.

محمدجواد فرهنگ رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی نیز بیان داشت: شرایط کشور شرایط خاصی است نه آنطور که رسانه های خارجی و فضای مجازی بیان می کند و دشمن همواره کارش دشمنی بوده و همیشه تهدید و آسیب وجود دارد و هرچه تهدید به آسیب نزدیک شود حادثه عمیق تر می شود و در سال های اخیر فضای مجازی به صورت لجام گسیخته بوده و متاسفانه نگرش جوانان ما را تغییر داده است و همه از این موضوع غافل بوده ایم.
وی افزود: به برکت دین مبین اسلام و ملیت ایرانی و دامن پاک مادران و رزق حلال پدران ، اصولا فطرت جوانان ما پاک است که باید در زمینه تعلیم و تربیت آنان تلاش بیشتری کنیم و موضوع پوشش و حجاب یک امر تعلیم و تربیتی است و می بایست توسط معلم و استاد و خانواده بیان شود و وظیفه استاد است که در تعلیم و تربیت عفاف و حجاب نقش ایفا کند.
رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی اضافه کرد: بودجه فرهنگی دانشگاه باید به سمت توانمندسازی استادان سوق داده شود و کلام استاد در کلاس اثربخشی زیادی دارد و تعلیم وتربیت در دانشگاه بر عهده استاد است و غیر از این باشد به بیراهه رفته ایم.
در ادامه از زحمات حسین نیکزادی در دوران تصدی مسئولیت حراست دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و حسین نریمانی به عنوان مدیرکل جدید حراست این دانشگاه منصوب گردید.
در پایان این مراسم نیز محمودرضا ممقانی به عنوان سرپرست پردیس دانشگاهی ، اباصلت سعیدی به عنوان مسئول بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج معارفه و همچنین از زحمات دکتر منصوره تجویدی در طول دوران مسئولیت رئیس دانشکده علوم پزشکی واحد کرج تقدیر به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.