تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج ۱۰۵ زندانی مجتمع ندامتگاهی قزلحصار کرج آزاد شدند پایان مرمت بقعه متبرکه امامزاده زید و رحمن(ع) شهرستان اشتهارد سخنگوی شورای شهر کرج : ساخت فیلم حماسی تپه کرجی ها تصویب شد پیام تبریک نماینده ولی فقیه استان البرز به دکتر پزشکیان رییس هیات فوتبال: البرز در تدارک جذب تیم لیگ برتری است هشدار اداره پست البرز بابت پیامک های جعلی کلاهبرداران تصادف خودرو با درخت در کرج یک کشته و یک مصدوم برجا گذاشت ترافیک سنگین در آزادراه تهران – کرج -قزوین استاندار: میزان مشارکت انتخاباتی البرز ۹ درصد افزایش یافت مراکز غیرمجاز رمز ارز به پرداخت ۱۱۷ میلیارد ریال هزینه برق مصرفی در البرز محکوم شدند ۱۳ نفر در البرز بر اثر برق گرفتگی جان خود را از دست دادند دستگیری سارقان وسایل داخل خودرو با ۷۰ فقره سرقت در البرز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز: جوانان مراقب فضاسازی رسانه ای دشمنان باشند
23 آبان 1401 - 11:06
0
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه سربلندی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیازمند وحدت و همت مردم و مسئولان است، گفت: اقشار مختلف بویژه جوانان باید آگاهانه مراقب القائات و فضاسازی رسانه ای دشمن باشند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با بیان اینکه سربلندی ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، نیازمند وحدت و همت مردم و مسئولان است، گفت: اقشار مختلف بویژه جوانان باید آگاهانه مراقب القائات و فضاسازی رسانه ای دشمن باشند.

سعید جابری انصاری با اشاره به وقایع اخیر کشور و استان البرز اظهار کرد: باید هر مطالبه قانونی از طریق مجاری قانونی پیگیری شود و این در شرایطی است که مسئولان حوزه های مختلف، بارها بر آمادگی برای همراهی و رسیدگی به مطالبات معترضان تاکید کرده اند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان البرز تصریح کرد: البته مردم و جوانان این مرز و بوم با درایت و متانت، نخواهند گذاشت خواب پریشان سرویس های اطلاعاتی دشمنان انقلاب ، تعبیر شود.

وی افزود: دشمنان کینه توز و فرصت طلب میهن و نظام اسلامی طی این مدت ، با راه انداختن کارزار سنگین رسانه ای و انتشار وسیع شایعات، فضای غبارآلودی را پدید آوردند و با تکیه بر دروغ و بزرگنمائی، جو روانی جامعه را ملتهب و بر احساسات پاک مردمی، موج سواری نموده و برای سوءاستفاده از نیروی مردم علیه خودشان و تضعیف اقتدار حافظان امنیت، به هر کاری دست زدند.

جابری انصاری تصریح کرد: البته نیروی مقتدر انتظامی و امنیتی، با عطوفت و تیزبینی، صف مردم معترض را از لیدرهای اغتشاشگر و حرمت شکنان جدا کردند و تلاش شد تا با کمترین ضریب خطا، ضمن دعوت مردم به آرامش و تامین امنیت برای معترضین، نگذارند نیروهای نفوذی و دست پرورده های دشمنان، که با آموزشهای مختلف، برای ایجاد التهاب و تنش و تخریب و ایجاد درگیری آماده شده بودند، به اهداف اصلی و شوم خود برسند.
وی خاطرنشان کرد: از مراجع قضائی و نیروی مقتدر فراجا و امنیتی توقع داریم که ضمن عطوفت با جوانانی که تحت تاثیر فضاسازی رسانه ای دشمن، اغفال و تحریک شده اند، با لیدرها و عوامل اصلی اغتشاشات و تخریب اموال و نظم عمومی، برخورد قانونی، قاطع و جدی نمایند و نگذارند منافع و مصالح ملت و مملکت، بازیچه مطامع و دسایس فرصت طلبان و اغتشاشگران گردد.
وی ادامه افزود: در مواقع فتنه، دشمن تلاش می کند تا با وارونه نشان دادن وقایع و بزرگ کردن برخی اشتباهات، به تحریک عواطف مردم بپردازد و با ایجاد فضای متشنج و ناآرام، ضمن مشغول کردن توان و ظرفیت مسئولان کشور به مسائل داخلی و مستحدثه، تلاش کند تا روند موفقیتهای دولت و نظام اسلامی را کند نموده و مسیر انرژی و ظرفیتهای کشور را از اهداف متعالی منحرف نماید.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: در همین فتنه امروزی نیز جبهه باطل، متشکل از سیاستمداران آمریکائی و استعمار پیر انگلیس و دشمن زبون اسرائیلی با کمک دلارهای ناپاک آل سعود، جنگ احزاب دیگری را علیه کشور و نظام اسلامی تشکیل دادند.
جابری انصاری اضافه کرد: اما پس از گذشت مدتی، حقایق زیادی از ماهیت دسیسه های دشمنان پشت پرده و فعالیت لیدرهای اغتشاشگر، برای عموم مردم و حتی مردم معترض، مشخص شد و امروز همه می دانیم که هنجارشکنی و تفرقه افکنی های خزنده دشمنان، وحدت و تمامیت ارضی و امنیت پایدار کشور را هدف گرفته است.
وی تاکید کرد: امروز در شرایطی که دولت مردمی سیزدهم برای حل مشکلات بزرگ و اصلی و دفع هجمه ها و تحریمهای مختلف مشغول جهاد است و در مذاکرات با قدرتهای جهانی، اقتدار و صلابت خویش را حفظ نموده و از منافع مسلم کشور دفاع می کند، این دشمنان در تلاشند تا با ایجاد و افزایش فشارهای داخلی، مسئولان و مذاکره کنندگان غیور کشور را تحت فشار گذاشته و امتیازطلبی کنند که بی شک این حیله دشمنان نیز به ثمر نخواهد نشست.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به لزوم بصیرت و متانت در وقایع اخیر بیان داشت: حضور مستمر مردم در عرصه های مختلف، پیشرفتهای چشمگیری را نصیب این خاک پاک نموده است و رمز این موفقیتها و پیشرفتها که برغم دشمنی ها و کارشکنی های همیشگی دشمنان به دست آمده، وحدت و اتحاد عموم اقشار و اقوام ایرانی بوده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.