تصویر
مدیریت شهری، ساعی در خدمت به مردم با امید ساختن شهری پویا
18 تیر 1401 - 10:58
2
شهردار کمالشهر در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کمالشهر با تأکید براین مطلب افزود:مجموعه خدوم شهرداری با وجود منابع مالی بسیار محدود ،همچنان در تلاش است تا با مدیریت بیشتر و نظارت دقیق تر بتواند در پیشرفت و توسعه شهری موفق عمل کند.
ارسال توسط :
پ
پ

در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته کمالشهر با تأکید براین مطلب افزود:مجموعه خدوم شهرداری با وجود منابع مالی بسیار محدود ،همچنان در تلاش است تا با مدیریت بیشتر و نظارت دقیق تر بتواند در پیشرفت و توسعه شهری موفق عمل کند.

دکتر بهمنی در ادامه با اشاره به اقدامات مدیریت شهری بویژه طی ۵ ماه اخیر گفت:رفع مشکلات شهری طبق اولویت و پیگیری شهروندان محترم و نیاز منطقه همچنان درصدر امور خدمت قراردارد.

وی در ادامه با اشاره به پروژه خدماتی درمانی بیمارستان کمالشهر افزود:مدیریت شهری علاوه بر اهدای ۱۰۰۰۰ متر مربع زمین، به تعهدات خود در همکاری جهت ساخت این بیمارستان به میزان ۵۰ میلیارد ریال عمل نموده و امید است دانشگاه علوم پزشکی و پیمانکار مربوطه نیز با انجام اقدامات لازم ، در تکمیل آن تسریع نموده تا بزودی شاهد افتتاح این پروژه در کمالشهر باشیم.
دکتر بهمنی در در ادامه و با بیان اقدامات شهرداری در حوزه عمران گفت: در طول مدت ۵ ماه، بیش از ۲۵۰۰ تن آسفالت در معابر سطح شهر جهت بهسازی معابر استفاده شده است.
وی ادامه داد: اجرای طرح کمربندی جنوبی سطح شهر به طول ۴ کیلومتر، جدولگذاری سطح شهر به طول ۳۰۰۰ متر، پیاده روسازی به میزان ۲۰۰۰متر مربع، مخلوط ریزی و زیرسازی معابر سطح شهر به میزان ۱۱۰۰۰ متر مربع و لوله گذاری پروژه آبهای سطحی به طول ۵۰۰ متر ازعمده ترین اقدامات مدیریت شهری در حوزه عمران در مدت مذکور می باشد.
وی خاطرنشان کرد : تا حصول نتایج مطلوب و ارتقاء کیفی رفاه در منطقه ،اقدامات جهادی در همه زمینه ها ادامه خواهد داشت.
شهردار کمالشهر در ادامه و با اشاره به فعالیتهای شاخص گفت: برگزاری مراسم مختلف بنا به مناسبتهای مذهبی و ملی همچون دهه مبارک فجر ، گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، ایام فاطمیه ،شهادت امام جعفرصادق (ع) ، میلاد باسعادت حضرت معصومه و دهه کرامت و .
.
.
از جمله مراسمی بود که باهمکاری ستاد نماز جمعه و حوزه های بسیج کمالشهر در سطح شهر برگزار و با استقبال شهروندان محترم مواجه گردید.
دکتر بهمنی در ادامه و با اشاره به تملکاتی که تا کنون انجام پذیرفته گفت:با هدف بهسازی معابر و ایجاد فضای سبز در مناطق مختلف شهر،تملکاتی صورت پذیرفته که عملیات عمرانی در برخی از آنها آغاز گردیده است.
وی افزود: تملک ۱۰ هزار متر مربع زمین در شهرک امیرالمومنین (ع) جهت احداث بوستان ، تملک ۳۲هزار متر مربع زمین طبق توافق با اداره برق استان و بخش خصوصی جهت احداث فضای سبز و بوستان در بلوار پیام()، تملک و واگذاری ۳ قطعه زمین به مساحت ۹هزار مترمربع به آموزش و پرورش جهت احداث مدرسه با هدف بالابردن سرانه آموزشی ،اجاره ۱۰ واحد آپارتمان جهت استقرار دادگستری در بلوار شورا و همچنین واگذاری زمینی به مساحت حدوداً ۶۵۰ مترمربع جهت ساخت واحدمسکونی و اسکان امام جمعه محترم و دفتر ستادی نماز جمعه از جمله مهمترین تملکات شهرداری بودند.
شهردار کمالشهر در خاتمه گفت:دغدغه ما در مجموعه شهرداری ایجاد رفاه و افزودن سرانه های مختلف آموزشی و فضای سبز است که قطعا این امر با همکاری و همدلی شهروندان صبور و فهیم کمالشهر محقق خواهد شد .
گفتنی است طی حکمی از سوی امام جمعه محترم ، دکتر بهمنی به عنوان ریاست شورای سیاستگذاری ستاد نماز جمعه کمالشهر منصوب شد.
لازم بذکر است دکتر بهمنی ، درمعیت ریاست و اعضای شورای اسلامی و معاونین شهرداری در میز خدمت ، پاسخگوی مسائل مطروحه از سوی شهروندان بودند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.