پ
پ

رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی گفت : مدیریت شهری این کلانشهر به سمت هوشمند سازی و افکار سنجی از شهروندان در خصوص طرح ها و برنامه های این کلانشهر پیش می رود.

محمد اسدیان در نشست کمیته تثبیت که باحضور فرماندار و دادستان کرج درسالن جلسات شورای اسلامی برگزارشد، افزود: واقعیت امر این است که در سال های گذشته سازمان های وابسته شهرداری کرج خدمت محور تعریف نشده و از دانش لازم در حوزه های خدماتی برخوردار نبوده اند.
وی ادامه داد: امروزه شهرداری های موفق به سمت هوشمند سازی رفته اند و ارباب رجوع با سیستم های الکترونیکی با این نهادهای عمومی در ارتباط هستند یا خدمات می گیرند.
بیان داشت : شورای ششم کرج در حال معماری بدنه مدیت شهری و منطبق سازی آن با نیازهای روز است و این موضوع نیز از خواسته های مسوولان فرادستی به ویژه وزارت کشور است.
رییس مرکز پژوهش و مطالعات راهبردی شورای اسلامی شهر کرج افزود: تا پیش از شورای ششم هیچ گونه اقدامی برای افکار سنجی در خصوص مطالبات شهروندان در شهر کرج انجام نگرفته اما اکنون این موضوع به عنوان یک حرکت جدید در برنامه های مدیریت شهری قرار دارد.
وی تاکید کرد: تلاش ها بر این است تا نقش شهروندان در بهبود و ارتقای خدمات مدیریت شهری بیشتر و پررنگ تر دیده شود.
اسدیان گفت : موضوع مهم دیگر در شفاف سازی خدمات و ارائه راهکارها برای مقابله با مفاسد است که مصادیق آن در تعارض منافع دیده است .
وی بیان داشت : برهمین اساس طرح ها و برنامه های مدیریت شهری کرج به سمتی حرکت می کند که سازمان و افراد خدمات دهنده نتوانند در امور به نفع خود دخل و تصرف داشته باشند.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر