تصویر
مدیریت شهری در پی جذب سرمایه گذار در راستای برطرف کردن کمبود های سرانه های درمانی
27 شهریور 1401 - 10:41
3
شهردار و اعضای شورای اسلامی از پروژه درمانی در حال ساخت واقع در فاز ۴ بلوار خلیج فارس بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار و اعضای شورای اسلامی از پروژه درمانی در حال ساخت واقع در فاز ۴ بلوار خلیج فارس بازدید و از نزدیک در جریان پیشرفت فیزیکی پروژه قرار گرفتند.

در این بازدید شهردار و اعضای شورای اسلامی در جریان روند اجرای پروژه قرار گرفتند و از بخش های مختلف در حال ساخت پروژه بازدید به عمل آوردنددر پایان بازدید در نشستی که با حضور پیمانکار و تیم مدیریت طرح در محل کارگاه برگزار شد، مجموعه مدیریت شهری از نقشه پروژه و نحوه اجرای آن مطلع شدند.
شایان ذکر می باشد در این راستا با جلساتی که در گذشته با پزشکان متخصص گذاشته شد منجر به این شد که تیم سرمایه گذار دکتر سهیلی و همکاران ، مجاب به سرمایه گذاری در شهر شدند و پروژه درمانی وسیع خود را شروع کردند.
این پروژه در چهار طبقه احداث می شود که دارای بخش هایی مانند اورژانس، تصویر برداری، سونوگرافی، ارتوپدی،فیزیوتراپی، چشم پزشکی،مغز و اعصاب،قلب، عروق و .
.
.
می باشد.
که در حد یک بیمارستان ۳۲ تخته خوابی می تواند پاسخگوی نیاز های شهروندان باشد.
مدیریت شهری برای این سرمایه گذاران آرزوی توفیق داشته و در تمامی مراحل برای توسعه و آبادانی شهر و ارائه خدمات درمانی از چنین سرمایه گذارانی حمایت میکند.
همچنین گفتنی است با انجام این پروژه سرانه درمانی شهر جدید مهستان افزایش یافته و بخشی از نیازهای شهروندان در این زمینه مرتفع خواهد شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.