تصویر
مدیریت مشارکتی استاندار البرز به افزایش مشارکت سیاسی در انتخابات منتهی شد
23 مرداد 1402 - 9:45
4
سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری کرج گفت: مدیریت مشارکتی و جهادی استاندار البرز به حضور حداکثری مردم در مسائل اجتماعی و افزایش مشارکت سیاسی در این استان ختم شد.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت استانداری البرز و فرمانداری گفت: مدیریت مشارکتی و جهادی استاندار البرز به حضور حداکثری مردم در مسائل و افزایش مشارکت سیاسی در این استان ختم شد.

یحیی رمضانیدر برنامه زنده « البرز امروز ضمن محکومیت حمله تروریستی شاهچراغ و تسلیت شهادت و مصدومیت هموطنان عزیزمان در این حادثه، به تحلیلی از فرایند پیش ثبت نام های یک هفته اخیر در مرکز حوزه انتخابیه کرج، و اشتهارد پرداخت و اظهار داشت: با مدیریت عالی دکتر عبداللهی استاندار محترم در استان و ایجاد قرارگاه های مشارکت اجتماعی که در حوزه های اجتماعی، مسکن، اشتغال و سرمایه گذاری ایجاد شده است امروز ما پاسخ مدیریت مشارکتی استاندار البرز را با حضور حداکثری مردم در مسائل اجتماعی مشهود و به عینه شاهد هستیم.
وی افزود: ماموریت های خود را به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری در سال انتخابات با ۴ مولفه سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت سرلوحه کار قرار داده ایم.
دکتر رمضانی در ادامه با بیان اینکه در دولت سیزدهم مشارکت عالی مورد انتظار است، گفت: مدیریت های میدانی در دولت سیزدهم عجین شده با مکتب و حرکت جهادی است و مدیران ما نیز باید از این تحرک و پویایی برای کار جهادی و حضور میدانی در صحنه برخوردار باشند و این مهم نیز در شهرستان کرج پیگیری، رصد و ارزیابی می شود.
سرپرست فرمانداری کرج گفت: در تلاش هستیم مشارکت عالی آنچه مورد انتظار در دولت محترم سیزدهم است را محقق نماییم.
دکتر رمضانی در ادامه مشارکت همگانی در مانور سیاسی انتخابات را وظیفه ای عمومی دانست و گفت: از هم استانی های می خواهیم که در این مانور سیاسی تا پایان فرایند انتخابات مشارکت ویژه خود را داشته باشند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.