تصویر
مدیریت مشارکتی و ارتقاء عملکرد دستگاه با نظام پیشنهادات تقویت می شود
14 شهریور 1401 - 16:50
2
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری البرز ضمن تشریح سازوکار استقرار نظام پیشنهادات در استانداری، بر اهمیت نظام پیشنهادات بعنوان یک سیستم مدیریت پشتیبان در سازمان اداری و تاثیر آن بر افزایش مشارکت دستگاه و بهبود فرآیندهای مدیریتی در استان تأکید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری استانداری البرز ضمن تشریح سازوکار استقرار نظام پیشنهادات در استانداری، بر اهمیت نظام پیشنهادات بعنوان یک سیستم مدیریت پشتیبان در سازمان اداری و تاثیر آن بر افزایش مشارکت دستگاه و بهبود فرآیندهای مدیریتی در استان تأکید کرد.

مهرداد قهرمانی در اولین جلسه کمیته بررسی و ارزیابی پیشنهادات استانداری البرز با اشاره به ماده ۲۰ قانون مدیریت خدمات کشوری و آیین نامه اجرایی آن اظهار داشت: بر اساس این ماده، قانون تکلیف کرده است که به منظور ایجاد انگیزه و افزایش کارایی و بهره مندی حداکثری از فکر و اندیشه و خلاقیت کارمندان، ساز و کار مناسبی را برای جلب مشارکت آنان در عرض ساختار سلسله مراتب عمودی در دستگاههای اداری و اجرایی فراهم کنیم که در همین رابطه با تاکیدات استاندار محترم در تحول گرایی در دستگاهها و همچنین در این رابطه حسب دستور معاون محترم توسعه مدیریت و منابع استاندار در استفاده از فناوری های مدیریتی و مدلهای پشتیبان، ضمن راه اندازی سامانه نظام پیشنهادها اقدام به ایجاد یک کانال ارتباطی سریع بین پایین ترین سطوح اداری تا بالاترین سطوح مدیریتی در استان نموده که طرحهایی در همین خصوص به دبیرخانه واصل شده است.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی، بودجه و تحول اداری با بیان اینکه استقرار نظام پیشنهادات در هر سازمانی امری ضروریست که مشارکت کارکنان را در تصمیم‌گیریهای سازمان بیشتر و در نتیجه تصمیمات اتخاذ شده جامع تر و باکیفیت بالا اتخاذ می گردد، افزود: علاوه بر این خلاقیت و نوآوری، انگیزه و روحیه رضایت‌مندی کارکنان نیز بهبود خواهد یافت و لذا از رکود و سکون در سیستم جلوگیری بعمل می آید.
وی با اشاره به اینکه باید عملاً نظام پیشنهاد‌ها را تقویت نماییم، گفت: تقویت این نظام و سیستم در دستور کار قرار دارد و در همین راستا جهت تکمیل سیکل ارائه ایده ها و پیشنهادات تا اجرای آن در سیستم با موافقت معاون محترم توسعه مدیریت و منابع، طرحهای تایید شده در کمیته، جهت تصویب و لازم الاجرا شدن آن در کارگروه توسعه مدیریت استانداری طرح و عملیاتی خواهد گردید.
وی افزود: سعی ما اینست که جهت ایجاد حس تعلق خاطر و مسئولیت پذیری بیشتر منابع انسانی نسبت به دستگاه، همه کارکنان در حل مسائل و مشکلات سیستم مشارکت فعال داشته باشند که اکنون بحمدلله زمینه تحقق این مهم در استانداری البرز فراهم شده است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.